דיגיטל וטק

חברות הסלולר בישראל בבעיה? זה המהלך המהפכני שגוגל מקדמת

אולי בישראל אנחנו לא מרגישים זאת, אבל כבר כמה שנים, מתחוללת מהפכה של ממש בשוק הסלולר העולמי כשלקוחות רבים עוברים להשתמש בסים אלקטרוני במקום בסים פיזי. במקביל, יצרניות הסלולר החלו להתאים את עצמן לכך ונראה גם גוגל, עושה צעדים לכיוון
עידו מור | 
חברות סלולר (צילום shutterstock, pexels)
בשנים האחרונות, החלה מהפכה של ממש בשוק הסלולר העולמי כאשר במרבית העולם לקוחות זונחים את כרטיס הסים הפיזי ועוברים להשתמש בכרטיס סים אלקטרוני. נראה כי גם יצרניות הסלולר הבחינו בתופעה והחלו להתאים את עצמן לכך ומציעות פתרונות להמרת הכרטיס הפיזי לסים דיגיטלי. לפי דיווחים, מסתמן כי גם גוגל, מצטרפת לגל הנוכחי.
המעבר לסים אקלטרוני (eSIM) הינו מהלך שיכול להקל רבות על הצרכנים בכל הנוגע למעבר בין חברות סלולר ואף בהורדת מחירי בשוק. לצערנו, המהפכה העולמית הזו טרם הגיעה לישראל במלוא כוחה זאת משום שלקוחות אשר מעוניינים להתחבר לרשת אשר תומכת הטכנולוגיה הנ"ל,  נאלצים להסתפק במספר זעום של ספקי שירות, אך נראה כי עם הפיתוחים החדשים לחברות הסלולר לא תהיה ברירה אלא להתאים עצמן.
 
הסימנים לשינוי בקרב מכשירי האנדרואיד נמצאים בגרסת הבטא של מערכת ההפעלה האנדרואיד 14 למכשירי ה-Pixel כשב-SIM Manager, נמצאו סימנים לעדכונים עתידיים שכללו תפריט המרה חדש שטרם פעיל. שיכלול בהמשך פתרון שיאפשר להמיר כרטיס סים פיזי ל-eSIM בצורה קלה ופשוטה.
ככול הנראה גוגל, מתכננים תחילה לשלב את עדכון התוכנה הנוכחי במכשירי הסמארטפון של החברה שיצאו רק לאחרונה הפיקסל 8, אבל למעשה נראה כי בעתיד העדכון יגיע לכל מכשירי הדגל מבוססי אנדרואיד תומכים בסים פיזיים לצד eSIM. כך תיאורטית אפשר יהיה לבצע את התהליך בכל עת, לא רק בעת הגדרת טלפון מחדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה