דיגיטל וטק

גוגל חושפת פיצ'ר שימושי ל-Gmail: הסוף לקושי בתיאום פגישות?

ענקית החיפוש משחררת פיצ'ר ששם סוף להתכתבויות המייגעות, עם הטמעת מועדי פגישה ישירות בגוף המייל. המהלך מאיים ישירות על חברות שהפכו את השירות הזה למקור הכנסה. זה הסוף לתיאום הפגישות?
רפאל בן זקרי | 
Gmail (צילום Shutterstock)
גוגל השיקה פיצ'ר חדש ב-Gmail שמאפשר לקבוע פגישות בקלות – ללא התכתבויות הלוך ושוב, במטרה להקל על משתמשים לתאם פגישות ללא הצורך לנסות לתאם מתי נוח לכל צד. כעת, משתמשים יכולים להטמיע ישירות בתוך האימייל קישור להזמנת פגישה דרך יומן Google Calendar, מה שמייעל משמעותית את תהליך תיאום הפגישות.
המהלך מגיע כחלק ממדיניות גוגל להנגיש כלים מתקדמים גם למשתמשים שאינם מנויי Workspace. הפיצ'ר החדש, שהוכרז לראשונה בחודש מאי והיה זמין תחילה רק ללקוחות עסקיים, פתוח כעת לכלל המשתמשים.
הפיצ'ר מאפשר כעת ללחוץ על סמל לוח השנה מתחת לטיוטת ההודעה, לבחור את האפשרות "הצע מועדים פנויים", ולסמן מתוך היומן האישי זמני פגישה רלוונטיים. המועדים מוצגים לנמען בתוך ההודעה כממשק בחירה נוח, והוא יכול לבחור את הזמן המתאים לו – בלחיצה אחת, ללא צורך בתיאום נוסף.
בגוגל מדגישים כי השימוש בפיצ'ר צפוי לחסוך זמן, לצמצם תחלופת מיילים ולפשט את חוויית המשתמש, במיוחד עבור מי שמרבה לקבוע פגישות עם שותפים עסקיים או לקוחות. הכלי זמין גם באפליקציות המובייל של Gmail ו-Google Calendar, וצפוי להתחרות באופן ישיר בשירותים כמו Calendly ופלטפורמות קביעת פגישות אחרות שהפכו פופולריות בשנים האחרונות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה