דיגיטל וטק

אפל נכנסת לתחום הטלוויזיה: מה זה אומר על השוק - וכמה זה יעלה לנו?

לקראת הצעד מנהלת החברה מו"מ עם אולפנים ורשתות טלוויזה כן הורידה את מחיר ה'אפל TV'. החבילה החדשה תהיה נגישה בסמרטפונים וטאבלטים
ליאור נאור | 
אפל TV (צילום יח"צ)

נראה כי חברת אפל מכינה את הקרקע לקראת כניסתה אל שוק הטלוויזיה. דיווחים שונים מעלים כי החברה מנהלת בימים אלה מגעים עם אולפנים שונים ורשתות טלוויזיה בארצות הברית, בין היתר עם ABC, CBS, NBC יוניברסל ופוקס.

על פי הדיווחים, המטרה הסופית של אפל היא להשיק חבילת ערוצים בסיסית, שתכלול בין 20 ל-30 ערוצים, ותעלה כ-35 דולרים. הערכות אומרות כי החבילה החדשה תהיה נגישה בכל הפלטפורמות של החברה המופעלות ב-iOS, לרבות סמארטפונים, טאבלטים.
על פי הערכות תחשוף אפל את השירות בחודש יוני ותשיק אותו בארה"ב לקראת ספטמבר, ולמרות שכבר זמן רב ישנן שמועות על כך, לא נראה כי אפל תנצל את המומנטום ותחשוף גם טלוויזיה חכמה. נכון לעכשיו, בהשקה, יוצג שירות הטלוויזיה לבדו. 

אפל TV, המחיר ירד ל-69 דולרים.(צילום: יח"צ)
אך נראה כי אפל לא מסתפקת רק בפלטפורמות הניידות שלה, לאחרונה הוזל מחירו של ה'אפל TV', מוצר הטוויזיה של החברה, מ-99 ל-69 דולרים, וכן הושקה בו חבילת תוכן חדשה בשיתוף רשת הכבלים האמריקאית HBO. בתחילה העריכו מומחים כי הורדת המחיר מרמזת על השקת דגם חדש של 'אפל TV', שהושק לפני יותר מ-3 שנים, אך כעת יש שמעריכים כי כוונתה של אפל היא להגביר מכירות המוצר והפצתו, לקראת הכניסה הצפוייה אל שוק הטלוויזיה.
בארץ משווקת iDigital את המוצר, במחיר של 599 שקלים, וכפי הנראה, בעקבות ההוזלה צפוי מחירו לרדת גם בארץ.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה