דיגיטל וטק

צפו: זו המהפכה ש-MAPPO הישראלית עושה ברכבי פורד ברחבי העולם

האפליקציה כחול-לבן ומציעה חווית נסיעה ייחודית ותרבותית לנהגים ולנוסעים. Mappo שתושק בכל כלי הרכב של פורד בעלי מערכות SYNC 3 ו- SYNC 4 תסייע לנהג לחוות ולגלות ערים בדרך פשוטה ו"חלקה" על סמך תחומי העניין שלו באמצעות מערכת בקרה קולית מתקדמת
כפיר אדר |  2
פורד ומאפו על מאך 3 (צילום יחצ)
הצלחה ישראלית. פורד ממשיכה את הקו החדשני שלה ,והופכת  היום ליצרנית הרכב הראשונה, שמציעה לנהגים את אפליקציית Mappo המבטיחה חוויית נסיעה ייחודית ותרבותית לנהגים ולנוסעים.
ל-Mappo זווית הסתכלות אחרת על העולם שמסביב - דרך עדשת התרבות. האפליקציה, מופעלת באמצעות טכנולוגיה ייחודית וחדשנית, והיא מאפשרת לאנשים להוסיף לה מיקומים מעניינים. Mappo מאפשרת לגלות ערים באמצעות היכרות עם תרבות, אמנות, ארכיטקטורה, היסטוריה, ספורט ומורשת, והיא נתמכת בתוכן קולי של דמויות מובילות מתחומי עניין אלה ואחרים.
האפליקציה החדשה המותאמת למכשירי אנדרואיד ו- iOS כוללת גם מסלולים מבוססי נושא (למשל: מסלול בעקבות שרלוק הולמס בלונדון או מסלול הויה דולורוזה בירושלים). היא צפויה להתרחב במהירות באמצעות חכמת ההמונים מאנשים שיתרמו תוכן ומידע אישי ובעודם מטיילים ברחבי העולם. Mappo מבוססת על אלגוריתם חכם אשר גם מאפשר לאנשים להוסיף סיפורים במיקומים בולטים ובכך להכיר טוב יותר אתרי תרבות, היסטוריה ומורשת. נקודות העניין מסומנות במפה, ונתמכות בתוכן כגון ציטוטים, קטעי ספרים וטריוויה.
פורד, שתמכה בפיתוח האפליקציה תהיה היא יצרנית הרכב הראשונה שמציעה את חווית Mappo המלאה. לקוחות פורד ברחבי העולם, שבמכוניתם מותקנות מערכותSYNC 3 ו- SYNC 4 יוכלו להשתמש ולהנות מהאפליקציה בעודם מטיילים ונוהגים. תכני הוידאו מותאמים גם לסמארטפונים וגם למערכת הבידור המותקנת בחלק מהמכוניות עבור נוסעי המושב האחורי.  
"באמצעות הנוכחות החזקה של מרכז החדשנות של פורד בישראל, אנחנו עובדים עם חברות סטארטאפ ושותפים בקהילת הטכנולוגיה בישראל כדי להאיץ את הפיתוח שלנו בפורד על-ידי טכנולוגיה ישראלית פורצת דרך", אמר בועז הרטל, המנהל של מרכז החדשנות של פורד בישראל.
"Mappo פיתחה דרך חדשה לצריכת תוכן תרבותי בצורה המעודכנת ביותר, והמתואמת לדור החדש", אמר דדי צוקר מנכ"ל ומייסד Mappo. "החזון שלנו הוא ליצור חוויה ייחודית בכל יעד".
כיצד זה עובד?
Mappo כוללת יותר מ-30,000 נקודות עניין תרבותיות ביותר מ-12 ערים גדולות בארה"ב, אירופה ואסיה. האפליקציה מאפשרת לשוטט באתרים הקרובים לנקודות אלה ולמצוא מסלולי-נושא מבוססי מיקום, מבוססי שם סופר או שם ספר, ולהשתמש במסנני תוכן נוספים כמו סרטים, מוסיקה והיסטוריה. משמעות הדבר שכל אחד יכול למצוא משהו – החל ממסלולים לאתרים היסטוריים בפילדלפיה ועד מסלול הליכה בסנטרל פארק העוקב אחרי נופים מפורסמים שנולדו בספרים. האפליקציה גם מאפשרת לאנשים להעלות מיקומים מעניינים ממקום מגורם
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הישג אדיר בתחום חדשני
    אפי 04/2021/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם כניסת הרכב האוטונומי יש אניסוף תוכן שאפשר להציע לנהג והנוסעים. זה רעיון אדיר ופורד שיחקו אותה!
    סגור
  • 1.
    מרשים מאוד. כל הכבוד. בהצלחה (ל"ת)
    עופר 04/2021/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור