דיגיטל וטק

ביידן פישל, פייפאל שינתה את האפליקציה שלה

אפליקציית התשלומים הפופולארית שינתה את כל הממשק שלה – רק כדי לכסות על טעות של נשיא ארה"ב ומשפחתו. מה כלל השינוי?
יאיר מור |  1
גו ביידן (צילום Official portrait of United State)
נשבעים אמונים: אפליקציית התשלומים Venmo הכריזה אתמול על עדכון משמעותי, שמשנה את העיצוב שלה ומבטל את אחת התכונות המרכזיות שלה, ככל הנראה כדי למנוע מקרים מביכים כמו זה שקרה לאחרונה לנשיא ארה"ב, ג'ו ביידן.
העיצוב החדש מסיר מהאפליקציה את הפיד, שהציג למשתמש את היסטוריית פעולות העברת הכספים שבוצעו על ידי משתמשי האפליקציה, מסודרות לפי קרבתם אליו. במקום זה, מוצג פיד שמציג רק את החברים של המשתמש.
השינוי הדרמטי באופי האפליקציה החל כבר לפני כחודשיים, לאחר שאתר BuzzFeed חשף שכל משתמש באפליקציה יכול היה לראות את רשימת האנשים שאליהם העבירו הנשיא ביידן ובני משפחתו כסף דרך האפליקציה. בתגובה לתחקיר, בשלב הראשון הוסיפה האפליקציה אפשרות להסתיר את רשימת החברים של המשתמש מאחרים ואת שמו של המשתמש בטלפונים של החברים שמולם הוא מבצע העברות. עתה, ויתרה החברה לחלוטין על האפשרות של משתמשים לראות פעולות שאינן קשורות אליהם.
אפליקציית Venmo הוקמה ב-2009, ומאז 2013 שייך לענקית התשלומים PayPal. בישראל היא אמנם לא פועלת כלל, אך בעולם היא אפליקציית התשלומים השנייה בפופולאריות, עם 70 מיליון משתמשים והעברות בגובה מצטבר של 160 מיליארד דולר ב-2020.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אפליקציה לא בטוחה בכלל
    אור 08/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היו על כך הרבה מקרים שכספים נגנבו למשתמשים
    סגור