דיגיטל וטק

מיקרוסופט בטירוף: נחשף התאריך שבו ייצא Windows 11

מיקרוסופט תפיץ באופן הדרגתי את השדרוג החינמי ל-Windows 11 עבור מחשבים העונים על דרישות החומרה והתוכנה, ולמחשבים חדשים, שעליהם מותקנת מראש גרסת ה- Windows 11 החדשה, ב-5 באוקטובר 2021. סרבני השדרוג יירדו מהעץ?
כפיר אדר | 
מיקרוסופט (צילום ויקיפדיה/ freepik, Magma Images, brian smale)
באמצעות הבלוג שלה, הכריזה היום (שלישי) מיקרוסופט כי Windows 11 יתחיל להיות זמין ב-5 באוקטובר 2021. השדרוג החינמי ל-Windows 11 ייצא למחשבים שעליהם מותקנים Windows 10 ללא עלות והם יוכלו להשתדרג ללא מאמץ.
השדרוג החינמי ייערך בשלבים ויימדד תוך התמקדות באיכות. מכשירים חדשים כשירים יוצעו לשדרוג תחילה, ולאחר מכן הוא יתפרסם עם הזמן למכשירים משווקים המבוססים על דגמי מודיעין השוקלים את כשירות החומרה, מדדי האמינות, גיל המכשיר וגורמים נוספים המשפיעים על חוויית השדרוג.
מיקרוסופט מצפה שכל המכשירים המתאימים יוצעו לשדרוג החינמי ל-Windows 11 עד אמצע 2022. העיצוב והצלילים החדשים הם מודרניים, נקיים ויפים יותר על פי טענות החברה, ובמייקרוסופט מציינים "הם נותנים תחושת רוגע ונינוחות".
עם חוויית משחק מוגברת, Windows 11 פותח את מלוא הפוטנציאל של חומרת המערכת שלך עם טכנולוגיה כמו DirectX12 Ultimate, DirectStorage ו- Auto HDR. מדובר בגרסה המעוצבת הכוללת ביותר של Windows, עם שיפורי נגישות חדשים שנבנו עבור ובעלי מוגבלויות.
Windows 11 פותח הזדמנויות חדשות עבור מפתחים ויוצרים, פותח את חנות Microsoft כדי לאפשר למפתחים ולספקי תוכנה עצמאיים (ISV) להביא את האפליקציות שלהם לחנות ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה