דיגיטל וטק

מרגש: גוגל במחווה לשחקנית הישראלית המוערכת שנפטרה

רונית אלקבץ ז"ל נחשבת לאחת השחקניות הישראליות המוצלחות והמוערכות ביותר. היום יצוין מה שהיה אמור להיות יום ההולדת שלה, לכבוד כך בגוגל יצרו דודל מיוחד לזכרה
מערכת ice |  1
רונית אלקבץ גוגל (צילום צילום מסך גוגל)
לכבוד יום הולדה ה-58 של השחקנית המנוחה רונית אלקבץ, העמוד הראשי של מנוע החיפוש גוגל בישראל ובצרפת עוטר הבוקר (ראשון) ב-Google Doodle מיוחד לזכרה. גולשים ישראלים וצרפתים שייכנסו לגוגל ייחשפו ללוגו המאויר של האתר, שנוצר על ידי על ידי האומנית הישראלית מאיה שלייפר. כזכור בשנת 2016 הלכה לעולמה אלקבץ אשר נחשבת לאחת מכוכבות הקולנוע הגדולות בתולדות המדינה.
 
בנוסף, במסגרת המחווה של גוגל לאלקבץ, פורסם סרטון שגוגל הפיקה בו נראים כמה מהאנשים הקרובים ביותר לשחקנית והיוצרת המנוחה - בהם שלומי אלקבץ, קרן מור, מנשה נוי, יעל אבקסיס ואוולין הגואל - משיבים לשאלות הכי מחופשות עליה במנוע החיפוש.
 
למעשה הנצחתה של אלקבץ קיבלה דחיפה נוספת כשלאחרונה רחוב בעיר שדרות נקרא על שמה. בנוסף לכך הסרט הדוקומנטרי שיצר אחיה של אלקבץ "מחברות שחורות". וסרט נוסף שעוסק בחיי ובמותה של השחקנית "ז'ה טם רונית אלקבץ" ישודר הערב ב- HOT 8.
שלומי אלקבץ, אחיה של רונית ושותפה ליצירה, מסר: "אנחנו רגילים לחפש תשובות על מסך הבית הלבן והנקי של Google, וכשהוא משתנה פתאום וקורץ לך, זה הופך לאנושי ומרגש. אני חושב שרונית הייתה מתרגשת מהמחווה הזאת בישראל ובצרפת, שתי מדינות שהיא חיה ויצרה בהן". בנוסף לכך אמר שלומי: "אני חושב שמי שיפגוש אותה על מסך הבית שלו ביום ראשון, ישמע אותה שוב. לחשוב שמיליוני אנשים באירופה ובישראל ייזכרו בה, ובערכים האלו, או יכירו אותה בפעם הראשונה, זה דבר אדיר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רונית אלקבץ
    אסרף זיו 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יישר כח ? יהי זכרה ברוך ??
    סגור