דיגיטל וטק

דרמה במשרד החינוך: מחבל פרץ לזום של בית הספר

כתבת החינוך של חדשות 12, יעל אודם, חושפת דרמה גדולה בשיחת ה-ZOOM של מורה עם תלמידות בבית הספר 'בית רבקה': "שימו לב! היום נכנס מחבל לזום של בי"ס בית רבקה, הוציא את המורה מהמפגש והפחיד את הבנות". וגם: הביקורת הקשה על משרד החינוך
תום נחום |  2
זום (צילום unsplash)
על רקע מלחמת 'חרבות ברזל', שהחלה במתקפת הטרור הרצחנית ביום שבת על ידי מחבלי חמאס שחדרו לארץ ובמסגרתה נרצחו לפחות 900 ישראלים ונחטפו על פי הערכות כ-130 שבויים ישראלים לרצועת עזה, הלימודים ממשיכים לא להתקיים ובבתי הספר מנסים למצוא פתרונות יצירתיים על מנת בכל זאת לשוחח עם הילדים ולתווך להם את המצב הביטחוני הקשה - בין היתר באמצעות הזום.
כתבת החינוך של חדשות 12, יעל אודם, חשפה היום (שלישי) דרמה גדולה סביב אחד משיעורי הזום המדוברים שניסתה להעביר אחת המורות בבית הספר לבנות 'בית רבקה' בכפר חב"ד, כאשר לשידור נכנס מחבל חמאס שגרם לבהלה גדולה בקרב הבנות.
 
בהודעה שנשלחה לאודם עם צילום המסך של המחבל אוחז בנשק בשיחת הזום המדוברת נכתב כך: "שימו לב! היום נכנס מחבל לזום של בי"ס בית רבקה, הוציא את המורה מהמפגש והפחיד את הבנות". אודם הוסיפה הודעה שנשלחה לאחר מכן על ידי משרד החינוך ובה נכתב: "עובדי הוראה שלום, בשל אירועי אבטחת מידע על ידי גורמים עוינים, בשיחות וידאו חל איסור להשתמש באפליקציית Zoom פרטי לביצוע שיחות וידאו עם תלמידים. יש להשתמש באפליקציית Meet של גוגל דרך חשבון משרד החינוך. תודה על שיתוף הפעולה! אבטחת מידע וסייבר, משרד החינוך". אודם כתבה על כך: "אף אחד לא חשב לספר לנו שאסור להשתמש בזום. משרד החינוך ישן בעמידה. חרפה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא הבנתי עם זה היה מחבל או ילד שהתחפש.. (ל"ת)
    ליאת 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בזום כנראה אין שום בעיה
    איתן 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריך לדעת להשתמש בזה.
    סגור