דיגיטל וטק

סוכנות קריאייטיב ואסטרטגיה מציעה ליווי עסקים לישובי קו העימות והעוטף בחינם

סוכנות הקריאייטיב והאסטרטגיה Salt&Pepper מציעה ליווי עסקים מעוטף ישראל וישובי קו העימות ללא עלות. במסגרת פעילות זו תבנה הסוכנות תוכנית אסטרטגית שיווקית, תהליך של מיתוג מחודש ותייצר תוכנית פעילות דיגיטלית ליום שאחרי המלחמה
מערכת ice | 
סולד אנד פייפר (צילום ליאור דרומי יח"צ)
סוכנות הקרייאיטיב והאסטרטגיה Salt&Pepper תלווה עסקים מעוטף ישראל ומישובי קו העימות ללא עלות. במסגרת הפעילות שהושקה, ״מלח הארץ״, הסוכנות תבנה לשני עסקים נבחרים תוכנית אסטרטגיה שיווקית, תהליך של מיתוג מחודש ואף תייצר תוכנית פעילות דיגיטלית ליום שאחרי. את העסקים הנבחרים תבחר ועדה של מנהלות ומנהלי שיווק בכירים שמורכבת מלקוחות Salt&Pepper.
סוכנות Salt&Pepper הינה סוכנות פרסום עצמאית, שהוקמה לפני כארבע שנים, בשיא מגפת הקורונה. מאחורי Salt&Pepper עומדים ניב דשא ותמיר זוהר, מנכ“לים-משותפים. כיום, בין לקוחותיה של Salt&Pepper ניתן למצוא את אדגר השקעות ופיתוח, סקצ׳רס, קבוצת הדסטארט, פירמת עורכי הדין הרצוג, אלוני, הבית לסולידריות חברתית, נספרסו, אשטרום, איכילוב ועוד.
לאחרונה צירפה הסוכנות לשורותיה 3 לקוחות חדשים - מותגי קבוצת CO & TAIZU( טאיזו, קפה טאיזו, a ומיאזקי(, מותג אופנת הבית ״פלורליס״ וקרן משפחת שעשוע.

סולד אנד פייפר היא סוכנות קריאייטיב ואסטרטגיה שנולדה בעידן הדיגיטלי. Salt&Pepper הוקמה על ידי מנהלי שיווק מנוסים שחלמו לייצר את "סוכנות המחר" Marketing Agency שתהיה רלוונטית למציאות השיווקית, הדיגיטלית והאופרטיבית של שנת 2030.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה