דיגיטל וטק

זוועה בוואטסאפ: מי מתחזה למשטרה ומודיע על מתקפת טילים?

במהלך השעות האחרונות עדים במשטרה לדיווחים אודות אזרחים  רבים המקבלים הודעות SMS מפרופיל אנונימי המתקרא ״police ״ - אודות ״מתקפת רקטות והוראה להכנס למקלטים
מערכת ice | 
וואטסאפ (צילום vecteezy)
משטרת ישראל ממשיכה להלחם בפייק ובהודעות כזה שמציפות את הרשתות החברתיות והוואסטאפ של אזרחים רבים בישראל. המשטרה הודיעה כי במהלך השעות האחרונות עדים במשטרה לדיווחים אודות אזרחים  רבים המקבלים הודעות SMS מפרופיל אנונימי המתקרא ״police ״ - אודות ״מתקפת רקטות והוראה להכנס למקלטים. 
בהודעה לציבור הישראל מסרו במשטרת ישראל כי: "מדובר בהודעות כזב- (fake news) שיש בהן כדי לעורר תבהלה בציבור בזמן מלחמה. אנו קוראים לציבור לא להשיב להודעות אלה, להתעלם מתוכנן ולחסום את המספר ממנו נשלחה ההודעה". 
 
עוד נמסר בהודעה כי: "משטרת ישראל תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה לאכיפת החוק האוסר על הפצה/שרשור של הודעות מסוג זה המהוות עבירה פלילית, שבצידה מאסר ותבוא חשבון עם כל גורם אשר יקח חלק בפעילות הסתה/זריעת בהלה בציבור בזמן מלחמה". 
כמו כן הובהר: "משטרת ישראל פועלת כעת לאיתור מקור ההודעות, חסימתן ומיצוי הדין למול הגורם העומד מאחוריהן. שומרים על הבית- מנצחים יחד בחזית". רק אמש הם ציינו כי עבירה של תעמולה תבוסתנית דינה עד 3 שנות מאסר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה