דיגיטל וטק

המשטרה מזהירה: אל תשתפו את ההודעות האלה בוואטסאפ

בהודעה רשמית נמסר לציבור: "משטרת ישראל שבה ומדגישה,  שיתוף מידע לא מבוסס מסוכן ומסייע לאויב! לא משתפים מידע, סרטונים וקבצים! לא מפיצים בהלה בקרב אלפי משפחות שיקירהם נמנים על כוחות הביטחון במלחמה! רק יחד ובאחריות ננצח! שומרים על הבית, מנצחים יחד בחזית!".
מערכת ice | 
פריצה לחשבונות וואטסאפ של ח"כים (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
המשטרה הזהירה אמש (שלישי) כי עדים לשיתופים של קבצי מדיה ושמע ברשתות החברתיות ובוואטסאפ שלכאורה מתארים אירועים מזירת הלחימה לצד דיווחים אודות מצבם הרפואי של חלק מהלוחמים שמשתתפים בפעילות בגזרות השונות.
בהודעה רשמית נמסר לציבור: "משטרת ישראל שבה ומדגישה,  שיתוף מידע לא מבוסס מסוכן ומסייע לאויב! לא משתפים מידע, סרטונים וקבצים! לא מפיצים בהלה בקרב אלפי משפחות שיקירהם נמנים על כוחות הביטחון במלחמה! רק יחד ובאחריות ננצח! שומרים על הבית, מנצחים יחד בחזית!".
 
העיתונאי איתי בלומנטל כתב: "‏בשעות האחרונות נאלצתי לענות באופן אישי לעשרות מכרים שפנו שאאשר להם הודעות שרצו בקבוצות הוואטסאפ והטלגרם. אנחנו לא נצליח לשרוד כך עוד חודשים, זה פוגע במשפחות של אנשים שמחכים לבשורות, ובעיקר מתסכל. אל תפיצו פייק ניוז, מה שאפשר אנחנו נפרסם".
מיכאל שמש מכאן 11 כתב: "תחשבו על המשפחות של החטופים, תחשבו על משפחות של לוחמים, ‏תחשבו על מי ששילמו מחירים כבדים במלחמה וצמאים לטיפת מידע מכל סוג שהוא. ‏אל תפיצו פייק. אל תעבירו הלאה ידיעות לא מבוססות"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה