דיגיטל וטק

מוטורולה סולושנס חושפת: זה הסכום המטורף אותו השקיעה

חברת מוטורולה סולושנס מחדדת את המיקוד בפתרונות אבטחה ובטיחות, החברה בונה אקו-סיסטם טכנולוגי של מערכות בטיחות ואבטחה לחיבור בין גופים וארגונים, בהגנה על אנשים, רכוש ומוסדות, זאת לאחר שהשקיעה 12 מיליארד דולר

מערכת ice | 
אירוע פתיחת המסחר בבורסת ניו יורק (צילום יחצ)
הנהלת חברת מוטורולה סולושנס פתחה את המסחר בבורסת ניו יורק (NYSE) ביום רביעי ה-15/11/2023 לציון תהליך המיקוד של החברה במתן פתרונות כוללניים בתחומי הביטחון והבטיחות, והכרזה על הנרטיב חדש למותג: ‘Solving for safer,’ ('פתרונות לעולם בטוח יותר',) שמדגיש את ההתמקדות בפיתוח אקו סיסטם של טכנולוגיות שהופכות קהילות, בתי ספר, ועסקים לבטוחים יותר. 
"על בסיס ההיסטוריה שלנו כחברה, אנחנו יוצאים לעתיד חזק עוד יותר באמצעות הפתרונות שלנו. כל אחד זכאי להרגיש בטוח בקהילה שלו בבית הספר, או במקום העבודה. אבל לרוב זו אינה המציאות", אומר גרג בראון, יו"ר ומנכ"ל  מוטורולה סולושנס: "באמצעות שכלול הטכנולוגיה שממלאת תפקיד חיוני בדרך לעתיד בטוח יותר, אנחנו עוזרים לשמור על ביטחונם של אנשים, רכוש ומוסדות בצורה מקיפה יותר מאי פעם. המטרה שלנו כחברה היא להפוך את הטכנולוגיה הזו לטובה ביותר שהיא יכולה להיות". 
חברת מוטורולה סולושנס המובילה במתן פתרונות תקשורת בתחום ביטחון הציבור, השקיעה במהלך 9 השנים האחרונות כ-12 מיליארד דולר בפעילות מחקר ופיתוח, ורכישות לטובת יצירת מאגר של פתרונות טכנולוגיים המיועדים להבטחת תקשורת הקריטית אבטחת וידיאו, ובקרת גישה, לצד מתן פתרונות עבור מרכזי פיקוד המופעלים באמצעות בינה מלאכותית
הפתרונות שפותחו על ידי החברה מאפשרים יצירת שיתוף פעולה אפקטיבי בין גופי ביטחון הציבור וארגונים, יוצרות אינטגרציה ושיתוף פעולה בין הגופים השונים, מחברים בין קריאות לעזרה בשטח, לבין נותן המענה המתאים. לדוגמא, בזמן חירום המורה בבית הספר יכולה ללחוץ על לחצן חירום בטלפון, המעביר קריאה אוטומטית לגופי הביטחון, לשתף עדכוני וידיאו בשידור חי עם הכוחות המגיבים ראשונים לאירוע, ולשלוח הודעות בתפוצה רחבה.  

ההתמקדות של חברת מוטורולה סולושנס בפתרונות ביטחון ואבטחה ארגוניים הוביל לגידול בנתח השוק הפוטנציאלי של החברה, הצפוי לעמוד על כ-66 מיליארד דולר בשנה הבאה. בנוסף, החברה רשמה צמיחה משמעותית בתחומי אבטחת וידיאו, בקרת גישה, ופתרונות שליטה ובקרה, המהווים כעת כ-50% מהכנסות החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה