שיווק מעצב מציאות

סמנכ"ל השיווק של שטראוס, אבי לאופר: "יש לנו אחריות לגרום לעתיד טוב יותר"

בדבריו בוועידת "שיווק מעצב מציאות", התייחס אבי לאופר למחויבות של אחת החברות הבכירות במשק לקידום אקלים שיווני, צמצום פערים חברתיים ושבירת סטריאוטיפים – וסיפר איך האג'נדה מוטמעת הלכה למעשה במהלכים השיווקיים-פרסומיים שמובילה קבוצת שטראוס. פרויקט מיוחד ליום הגיוון הבינלאומי 2024

כאחת החברות הבכירות במשק הישראלי, בקבוצת שטראוס מודעים היטב לאחריות המוטלת על כתפיהם בכל הקשור לקידום מהלכים חברתיים לקידום גיוון והכלה וצמצום פערים חברתיים. הטמעת האג'נדה לרמה הפרקטית, מחייבת הירתמות של כלל זרועות הקבוצה, ובהן גם זו השיווקית.
"הנושא של גיוון והכלה נמצא על האג'נדה של שטראוס כבר קרוב ל-20 שנה. יש לנו אחריות ורצון לגרום לעתיד טוב יותר", הדגיש אבי לאופר, סמנכ"ל השיווק של שטראוס, בוועידת "שיווק מעצב מציאות" של אתר ליום ice הגיוון הבינלאומי 2024. "זה מתחיל במה אנחנו מחליטים לשים במוצרים שלנו, איך אנחנו מייצרים ואורזים אותם, ועד הקצה – איך אנחנו מתקשרים עם המותגים שלנו".
לא במקרה, התייחס לאופר גם להיבט התקשורתי. לפני 6 שנים השיקה שטראוס את "שיווק מעצב מציאות": יוזמה אשר שמה לעצמה ליעד להנחיל  דפוסי חשיבה המקדמים גיוון, הכלה וניתוץ סטריאוטיפים מגדריים – ומוטמעים מאז במסרים השיווקיים פרסומיים של הקבוצה.
"אחד המפתחות להצלחה, זה לייצר מודעות בקרב אנשי השיווק לכל עניין הסטריאוטיפים המגדריים", הרחיב לאופר. "כדי להטמיע את היוזמה בנינו סדנאות ייעודיות עם תכנים רלוונטיים וסיפקנו כלים שיאפשרו להימנע מלקבע סטראוטיפ בפרסומת ואולי אפילו יסייעו לשבור אותו".
עוד הוסיף לאופר: "בנוסף, אולי אחד הדברים הכי אפקטיביים שעשינו, היה להקים קבוצת ווטסאפ ייעודית. שם עולים מדי יום תכנים שקשורים לנושא. זה גם משפר את המודעות וגם מעשיר את האנשים".
צפו באבי לאופר במסגרת ועידת "שיווק מעצב מציאות".
(בשיתוף קבוצת שטראוס)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה