בחירות 2022

בן גביר מגיב לח"כ הערבי: "לגרש אותו עוד היום לסוריה"

בן גביר מחדש את התקיפות נגד חברי הכנסת הערבים וקורא לשלוח את ח"כ סמי אבו שחאדה לסוריה בתגובה לדברים שאמר: "היהודים במדינת ישראל יצרו את אחת ממכונות ההרס הכי משומנות, הכי יעילות, הכי רציניות שיש בעולם".
דוד זולדן |  2
בן גביר, אבו-שחאדה וטיבי (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
יו"ר הציונות הדתית, ח"כ איתמר בן גביר מגיב לדברי ח"כ סמי אבו שחאדה: לגרש אותו עוד היום - לסוריה!". עוד אומר בן גביר: "עכשיו תחליפו את המילים "יהודים" באיזה אוכלוסייה שאתם רוצים ותבינו עד כמה גזעניות, לא חוקיות ומתועבות הן המילים שיצאו מהפה של תומך המחבלים הזה".
בן גביר אמר את הדברים בתגובה לדברים שאמר ח"כ סמי אבו שחאדה, שתקף על רקע מבצע עלות השחר כך: "היהודים במדינת ישראל יצרו את אחת ממכונות ההרס הכי משומנות, הכי יעילות, הכי רציניות שיש בעולם".
 
חבר הכנסת אבו שחאדה תקף את מדיניותה של ישראל ולא חסך במילים: "מפני שאתם חברה צבאית, זה מה שיצרתם, מכונת הרס. ללא ספק, אני שומע איך אתם מתפארים בה, אני אומר - אתם צודקים, ייצרתם מכונת הרס".
כאמור, חברי כנסת מהרשימה המשותפת תקפו את ראש הממשלה יאיר לפיד ושר הביטחון בני גנץ, עם פתיחתו של מבצע "עלות השחר". ח"כ עופר כסיף הגיב כי "מתקפת עלות הסחר - דם תמורת קולות. מהלך האלימות הציני של לפיד וגנץ בתקווה לעוד מנדטים בבחירות יביא רק לים של דמעות ודמים, בגטו עזה, שם כלואים במשך 15 שנה שני מיליון בני אדם, וגם ובישראל".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שחאדה !!! איסמאע יא כאלב
    עופר 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם ישראל היתה פועלת כמו הטרוריסטים בעזה , היו 300 הרוגים ביממה. אבל ישראל מגינה על עצמה והמתינה 3 ימים שהטרוריסטים החברים שלך יורידו את האויר המפוח מהחזה שלהם אבל הם רצו להיות "אבו עלי" .... מדינת ישראל חייבת להעיף את תומך הטרור הזה מהכנסת
    סגור
  • 1.
    לתת מתנה לבן גביר
    טרובדור 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מומלץ לתת לבן גביר ליום הולדתו, או יום החיטוט באוזניו, מטאטא גדול, איתו יוכל לטאטא את כל הערבים והסמולנים מהארץ
    סגור