בחירות 2022

ירון זליכה מגיב בהלם לאביגדור ליברמן: "אני בשוק"

פרופסור ירון זליכה ואביגדור ליברמן התראיינו היום לתוכנית "הנושא היומי" ברדיו רקע. בעוד ליברמן הציג את מצבה הכלכלי של מדינת ישראל כמצוין, לזליכה היו השגות ופתרונות
מערכת ice | 
זליכה נגד ההייטק (צילום באדיבות המצלם, shutterstock, unsplash)
פרופסור ירון זליכה, יו"ר המפלגה הכלכלית, התראיין הבוקר לתוכנית "הנושא היומי" ברדיו רקע. הריאיון בוצע מיד לאחר ששר האוצר, אביגדור ליברמן, התראיין באותה התוכנית. שר האוצר תיאר את מצבה הכלכלי של מדינת ישראל כטוב ביותר מאז ימי חורבן הבית השני וכי ההתמודדות של ישראל עם המשבר העולמי היא הטובה ביותר בעולם המערבי.
זליכה הגיב ב"אני בשוק" ולאחר מכן פרס את משנתו הכלכלית. לטענתו של זליכה, ליברמן בוחר כל פעם באפשרות ההפוכה ופוגע באזרח הישראלי. הוא הרחיב את דבריו וציין כי מחירי הדיור עלו לשיא של כל הזמנים (18% בשנה האחרונה), מחירי המוצרים שאנו רוכשים בסופר עלו וכן ליברמן העלה מיסים בסך של 25 מיליארד שקל.
 
לדבריו, ליברמן עוד יכול לשפר את מצבה הכלכלי של מדינת ישראל במסגרת תפקידו על ידי ביטול כל העלאות המיסים שביצע בשנה האחרונה (תחבורה ציבורית, חשמל, מים, ארנונה, ייקור מוצרים בפיקוח), הורדת המע"מ ל-15%, ביטול הטבות המס לחברות הגדולות ובעלי ההון וכן ביטול מכסות הייבוא. לטענתו, העלאת מחירי הדיור, למרות שיא בבנייה, נובע מאותם מיסים ואי שליטה באינפלציה.
 
גם לאחר הריאיון זליכה לא נרגע מדבריו של שר האוצר וצייץ בטוויטר "התראיינתי כעת אחרי ליברמן ברדיו רקע לדוברי הרוסית. לא יאומן, אך הוא טוען שישראל נמצאת מצב הכלכלי הכי טוב מעולם! אין מילים! אין גבול לאטימות ולבלופים. בזמן שליברמן מספר לנו שאנו בגן עדן צעירי ישראל חיים בגיהנום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה