תקשורת ומדיה

זליכה נגד ההייטק: "בזמן שחצי עם לא סוגר את החודש"

הכלכלןן ירון זליכה מדווח על דיון פגרה מיוחד של הכנסת בנושא הטבות לתעשיית ההייטק. "אתם מבינים למי הולכים כספי המסים שלכם?"
מערכת ice |  2
זליכה נגד ההייטק (צילום באדיבות המצלם, shutterstock, unsplash)
הכלכלן, הפרופ' ירון זליכה תוקף בפעם המי יודע כמה את ההתנהלות הכלכלית של הכנסת והממשלה. זליכה מפרסם הבוקר בטווייטר על דיון מיוחד המתרחש בזמן פגרת הכנסת, ובו ידונו על הטבות מס לתעשיית ההייטק, ותוקף. 
 
"בזמן שחצי מהעם לא סוגר את החודש תתכנס הבוקר הכנסת לדיון פגרה מיוחד לאישור עוד הטבות מס לקומץ מולטי מיליונרים שישקיעו בתעשיית ההייטק. אתם מבינים למי הולכים כספי המסים שלכם?", כותב זליכה לפני שעה קלה.באתר הכנסת לא מוזכר באופן מפורש דיון כזה, אך פורסם ש "מליאת הכנסת תתכנס היום (ב') ב-11:00 לדיון פגרה מיוחד, כשעל סדר היום - הצהרת אמונים של שני חברי כנסת חדשים, אישור שתי הודעות של הממשלה וכן שורה של הצעות חוק בקריאות ראשונה, שנייה ושלישית".
 
בתחילת החודש פרסם זליכה כאן בICE טור היוצא כנגד המיסים החדשיםשהטילה ממשלת בנט-לפיד, בין היתר מס אגרת הגודש ומס המשקאות המתוקים. "הממשלה רוצה לשלוח עוד ועוד ידיים לכיסינו ובכל פעם היא מחפשת סיפור כיסוי אחר שישמע הגיוני ויאחז את עיני הציבור שזיכרונו קצר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זליחה אתה הולך לאיבוד. המיסים אשר המדינה מקבלת מהיי טק (ל"ת)
    זחש 08/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זליכה
    שטויות במיץ עגבניות 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיקר שאתה סוגר את החודש זליכה.אתה סוגר הרבה חודשים במכה אחת??
    סגור