בחירות 2022

הרשימה המשותפת באולטימטום מאיים למנסור עבאס

ברשימה המשותפת מבהירים למנסור עבאס כי התנאי שלהם לחתימה על הסכם עודפים תלויה בהצהרה שלא יצטרף לממשלה עם מפלגות מהימין. עבאס שמתוך עיקרון לא שולל אף מפלגה לא ממהר לחתום לבינתיים.
דוד זולדן | 
איימן עודה, מנסור עבאס (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
ברשימה המשותפת עוד לא יודעים באיזו מסגרת המפלגה תתמודד בבחירות הקרובות. ככל ששעת השין קרבה כך הולך וגובר הלחץ. גורמים במפלגה הציבו אולטימטום ליו"ר רע"מ מנסור עבאס. גורמים במשותפת העבירו לעבאס מסר לפיו הם יחתמו אתו על הסכם עודפים רק אם הוא יתחייב לא להיכנס לקואליציה עם הימין כפי שעשה בבחירות האחרונות.
 
יש עתיד והמחנה הממלכתי כבר חתמו בתחילת השבוע שעבר על הסכם עודפים בין הרשימות והראשון שנחתם עבור הבחירות לכנסת ה-25. על ההסכם חתמו נציגי שתי המפלגות: יו״ר הקואליציה בועז טופורובסקי וח״כ איתן גינזבורג. בעת החתימה נציגי המפלגות אמרו כי "נעשה הכל כדי להקים ממשלה שתמשיך לעבוד בשביל הציבור".
בבחירות הקודמות יש עתיד חתמו על הסכם עודפים עם ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן, בעוד שכחול לבן חתמו על הסכם עודפים עם המפלגה הכלכלית של ירון זליכה – שלא עברה את אחוז החסימה. מנגד, הליכוד חתמו על הסכם עם הציונות הדתית, וש"ס ויהדות התורה חתמו אף הם על הסכם ביניהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה