השוק

דובי פרנסס נחשף: "השקענו 100 מיליון דולר בהייטק הישראלי"

דובי פרנסס, איש העסקים ומייסד של קרן ההון סיכון, הכריז על השקעותיו בתעשיית ההיי טק ובתחום הבריאות הדיגיטלית. בין השקעותיו, פרנסס יתמוך כלכלית בסטארט-אפ "Healthee", שמסייע למבוטחים בארה"ב לדעת את זכויותיהם הרפואיות
מערכת ice |  1
דובי פרנסס (צילום vecteezy, יחצ)
דובי פרנסס, איש העסקים, מייסד ומנכ"ל של קרן ההון-סיכון Group 11, מודיע על החלטתו להשקיע במגוון סטרטאפים של יזמים ובכירים בתעשיית ההיי טק ובתחום הבריאות הדיגיטלית.
בפוסט שפרסם ברשת החברתית "לינקדאין", כתב פרנסס לעוקביו על החלטתו: "משקיע שוב ביזמים מדהימים כמו בן נגר, גיא בנג'מין שלא היססו ב-7 באוקטובר ועלו על מטוס ומדים לעזור לחיל האוויר שלנו לנצח". 
בהמשך הפוסט ציין פרנסס, כי הוא משקיע גם בצוות של חברת הסטארט-אפ, "Healthee", אשר עוסקת בתחום הבריאות הדיגיטלית. מדובר בסטרט-אפ שמסייע למבוטחים בארה"ב לדעת את זכויותיהם הרפואיות שלהן הם זכאים. עד כה, החברה המדוברת הצליחה לגייס 32 מיליון שקל בסבב A. 
לצד זאת, הוסיף איש העסקים המוכר כי הוא השקיע בתעשיית ההיי טק על ידי קרן ההון-סיכון Group 11, שתחת פיקודו של פרנסס.  "משקיע שוב. בהייטק הישראלי בימים שרבים ממהרים להדיר רגליהם מישראל. 100 מיליון דולר בסיבובי השקעה בהובלת Group 11 מאז אוקטובר 7. משקיע שוב. כל עוד ידינו נטויה".

 
בסוף הפוסט, ציין פרנסס בפני עוקביו: "יש אמת אבסולוטית אחת לראייתי בבחירה בלהשקיע בחברות הזנק עם זיקה ישראלית - הכישרון היוצא מציון אין שני לו, ולכן לא משנה סביבת העבודה תהיה אגרסיבית וקשה ככל אשר תהה - אף פעם אין סיבה (ואין פריבילגיה) לאיש מאיתנו לעצור".
כידוע, דובי פרנסס הינו איש עסקים, מנחה טלוויזיה ומשקיע הון-סיכון אמריקאי-ישראלי. פרנסיס משמש כמייסד ומנכ"ל של קרן ההון-סיכון Group 11, המנהלת נכסים בהיקף של למעלה מ-1.6 מיליארד דולר. קרן ההון סיכון המדוברת מאגדת השקעות בתחום הטכנולוגיה הפיננסית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כבוד
    שמוליק 03/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד
    סגור