השוק

הסטארטאפ הישראלי בעסקת ענק: רוכש את המגזין הפופולרי בעולם

מינט מדיה הישראלית, חברת טכנולוגיה ותוכן ספורט גלובלית שהוקמה בישראל, הודיעה כי היא רכשה את זכויות התוכן, פרסום והפצה של המותג האגדי ספורטס אילוסטרייטד מידי קבוצת אותנטיק ברדנס
מערכת ice |  1
בורסה (צילום shutterstock)
מינט מדיה (Minute Media), חברת טכנולוגיה ותוכן ספורט גלובלית, הודיעה היום (שני) כי רכשה את זכויות התוכן, פרסום והפצה של המותג האגדי ספורטס אילוסטרייטד (Sports Illustrated), מידי חברת האחזקות Authentic Brands Group (קבוצת אותנטיק ברדנס).
מינט מדיה מחזיקה במותגי תוכן מובילים בספורט ובתרבות, בהם The Players' Tribune  FanSided  ו-90min, וכן ב-STN Video, פלטפורמת הווידאו המקוונת, בעלת זכויות הפצה של תוכן מסוג היי לייטס מליגות הספורט המובילות בצפון אמריקה, שרכישתה הושלמה לאחרונה על ידי החברה.
לספורטס אילוסטרייטד פורטפוליו של מותגי תוכן, הכולל את Sports Illustrated, Swim, SI Kids, FanNation. כעת, מינט מדיה תנהל את כל זכויות התוכן וההפצה בדיגיטל ובדפוס של קבוצת ספורטס אילוסטרייטד, הקבוצה המובילה בעיתונות ספורט במשך עשרות שנים.
מינט מדיה מתכננת למנף את מומחיות תוכן הספורט ואת הפלטפורמה  הטכנולוגית שלה המאפשרת יצירה, הפצה גלובלית ומוניטיזציה של מאות מפרסמים דיגיטליים, כדי להמשיך ולהצמיח את הפעילות של ספורטס אילוסטרייטד.
עם התוספת של ספורטס אילוסטרייטד, היצע התוכן של  מינט מדיה יקבל מבט מקיף של 360 מעלות על תעשיית הספורט, המשלב תוכן ספורט מסוג היי לייטס, תוכן אישי של ספורטאים מובילים, כיסוי גלובלי של כדורגל, תוכן מקומי של אוהדים, וכעת גם את מותג התוכן האגדי והמוערך ביותר בעיתונות הספורט.
עם התוספת החדשה הזו, מינט מדיה תחזק את מעמדה האגדי של ספורטס אילוסטרייטד על ידי  חדשנות טכנולוגית, לחשוף את תכניה לקהל רחב יותר בקנה מידה גלובלי תוך שמירה על ערכי הליבה של המותג. עד היום מינט מדיה הוכיחה את יכולותיה בתחום ה M&A ברכישה של מותגי תוכן ספורט, בשילוב בפלטפורמה שלה והגדלתם, כולל פלטפורמת התוכן האייקונית של דרק ג'טר, The Players' Tribune, שהתרחבה בהצלחה לשווקים גלובליים חדשים ב-2021.
לפני כחודשיים הודיעה מינט מדיה רכשה את פלטפורמת הווידאו אונליין עטורת הפרסים של STN Video. גורמים בשוק העריכו את הרכישה בשווי של 150 מיליון דולר. הרכישה נועדה להרחיב את היכולות הטכנולוגיות של מינט מדיה ולהעצים את ספריית התוכן הדיגטלי של מינט מדיה שכעת כוללת מעל מיליוני סרטונים, באמצעות שותפויות תוכן עם כל ליגות הספורט הגדולות בארה"ב (NBA, NFL ואחרים) וחברות הבידור הבולטות, שיהוו השלמה להיצע העשיר של מינט מדיה בתחום התוכן. כחלק מהעסקה, אוטנטיק תחזיק במניות של מיט מדיה.
"ספורטס אילוסטרייטד הוא תקן הזהב לעיתונות ספורט מזה 70 שנה הן בדפוס והן בדיגיטל. אי אפשר להמעיט במשקל ובכוחה של המעמד הזה. במינט מדיה, המיקוד שלנו יהיה להעשיר את המורשת הזו באמצעות הפלטפורמה הטכנולוגית החזקה שלנו ולקחת אותה לערוצים חדשניים, תוך הבטחה שצוותי ספורטס אילוסטרייטד יקבלו את הכלים הטובים ביותר לפרוח בעידן החדש של המדיה", אמר אסף פלד, מייסד ומנכ"ל מינט מדיה.
דניאל דיינסט, סגן יו״ר אותנטיק מוסיף: ״מצאנו שותף במינט מדיה שתכבד את המורשת האגדית של ספורטס אילוסטרייטד ויתעלה על ציפיות האוהדים בעשורים הבאים. מינט מדיה תוביל את ספורטס אילוסטרייטד בהתפחויות ובחידושים שעוברת תעשיית המדיה, ומבחינתנו באותנטיק העדיפות שלנו היתה ותמיד תהיה להגן על יושרה עיתונאית. מינט מדיה הוכיחה בהצלחה את יכולתה לסלול את הדרך בעידם חדש של עיתונאות ספורט ואנחנו מתרגשים ואופטימיים לקראת השותפות החדשה הזו ולקראת העתיד של ספורטס איולסטרייטד כמובילת השיח בעולם הספורט".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה הגזמה, קנו זכויות הפצה בישראל לא את המגזין יחחח (ל"ת)
    עולב 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור