השוק

סמסונג בדרך להתפוצץ? הערכה: זינוק של 931% ברווח התפעולי

על פי הצהרת רווח ראשונית שפרסמה החברה, הסכום אותו הכניסה כתוצאה מהכנסותיה השוטפות עומד על לא פחות מ-6.6 טריליון וון קוריאני, שהם 4.89 מיליארד דולר. היצרנית הגדולה בעולם של שבבי זיכרון דינמיים בגישה אקראית רשמה הישגים ניכרים ברבעון הראשון של 2024, בין היתר "בזכות מכירות של S24"
מערכת ice | 
לוגו סמסונג על בניין במילאנו (צילום Babak / Unsplash)
סמסונג הודיעה כי היא מצפה לרשום עלייה של 931% ברווח התפעולי ברבעון הראשון של שנת 2024, כך עולה מפרסום הבוקר (שישי) בסוכנות הידיעות CNBC. על פי הערכה ראשונית, הרווח התפעולי ברבעון ינואר-מרץ עלה ככל הנראה ל-6.6 טריליון וון קוריאני (4.89 מיליארד דולר), עלייה של 931% לעומת שנה שעברה.
הרווח ברבעון הראשון של 2023 היה 0.64 טריליון וון. תחזית הרווח לרבעון הראשון של 2024 עולה על ההערכה של LSEG של 5.24 טריליון וון. "אנו צופים שסמסונג תפרסם רווחים סולידיים לרבעון הראשון, בין היתר בזכות מכירות איתנות של S24", אמר אנליסט ב-Daiwa Securities בדו"ח מ-27 במרץ.
 
הכנסות החברה ברבעון הראשון עלו ככל הנראה ב-11.4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ל-71 טריליון וון, אמרה החברה בהצהרת רווח ראשונית. אנליסטים של LSEG צופים הכנסות של 71.8 טריליון וון. סמסונג היא היצרנית הגדולה בעולם לשבבי זיכרון דינמיים בגישה אקראית, שנמצאים במכשירים צרכניים כמו סמארטפונים ומחשבים.
מחירי שבבי הזיכרון ירדו בצורה דרסטית בשנה שעברה, עקב עודף מלאי לאחר מגפת הקורונה וביקוש חלש למוצרי קצה כמו סמארטפונים ומחשבים ניידים. בשיחות רווח ברבעון השלישי, גם סמסונג וגם יצרנית שבבי ה-DRAM השנייה בגודלה בעולם SK Hynix סימנו שחולשת הביקוש לשבבי זיכרון הגיעה לשיא בעקבות קיצוצים בייצור.
סמסונג אלקטרוניקה צפויה להכריז על רווחים מפורטים בהמשך החודש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה