השוק
אחרי שלוש שנים קשות: רשת האופנה הישראלית חוזרת לחלק דיבידנד
ההתייעלות בגולף הצליחה, ורשת האופנה ועיצוב הבית סגרה את 2024 עם רווח נקי של כ-65 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-45 מיליון שקל ב-2023. תחלק דיבידנד של 20 מיליון שקל
קבוצת גולף, העוסקת בעיצוב, פיתוח קניינות, שיווק ומכירה של מוצרי אופנה ואופנת בית בישראל באמצעות חנויות המופעלות על ידה, מכירה מקוונת ומכירה סיטונאית, סוגרת את 2024 עם רווח נקי של כ-65 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-45 מיליון שקל בשנת 2023, וזה מאפשר לה, לאחר הפסקה של שלוש שנים, לחזור לחלק דיבידנדים. גולף תחלק דיבידנד של כ-20 מיליון שקל. הגידול ברווח הנקי נרשם בעיקר בזכות תוכנית ההתייעלות הרחבה שהובילה החברה.
מכירות הקבוצה בשנה הסתכמו בכ-872 מיליון שקל, עלייה של כ-2% לעומת כ-852 מיליון שקל בשנת 2023, למרות סגירת המותג עדיקה. הפדיון הממוצע למ"ר בחנויות זהות במהלך 2024 עמד על כ-1,268 שקל, עלייה של 9.3% לעומת כ-1,160 שקל בשנת 2023.
הרווח הגולמי בשנת 2024 הסתכם בכ-536.5 מיליון שקל, כ-61.6% מהמכירות, לעומת כ-501.7 מיליון שקל ב-2023, כ-58.9% מהמכירות, בעיקר בזכות מדיניות הנחות מצומצמת יותר.
ה-EBITDA המתואם לשנת 2024 הסתכם בכ-84.9 מיליון שקל, זינוק חד מכ-5 מיליון שקל בשנת 2023. הרווח הנקי של גולף עמד על כ-64.9 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-44.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה.
אייל גרינברג, מנכ"ל קבוצת גולף ומנהל העסקים הראשי שלה: "קבוצת גולף מסכמת את שנת 2024 עם שיפור משמעותי בכל הפרמטרים התפעוליים, הודות לגידול בהכנסות וצמיחה ברווחיות, ויישום מהלכי טיוב ושיפור מתמשכים. במהלך השנה החולפת הצגנו צמיחה של כ-9.3% בפדיון החניות הזהות וסגרנו עשרות חנויות מפסידות. כמו כן, אנו שמחים לדווח כי דירקטוריון החברה החליט על חלוקת דיבידנד של 20 מיליון שקל לבעלי המניות".
עוד ב-
גרינברג התייחס גם לתוכניות העבודה לשנה הנוכחית, ומסר כי "בשנת 2025 בכוונתנו, בין היתר, להרחיב ולהעמיק את פעילותנו בערוצי השיווק המשלימים, דוגמת אתרי האונליין והמכירות הסיטונאיות. זאת לצד המשך התפתחות מועדון הלקוחות שלנו המונה כבר כ-1.6 מיליון חברים והשקה ראשונית ומדורגת של כרטיס האשראי החדש W המהווה פוטנציאל לערוץ הכנסות נוסף. באחרונה גם התחלנו בהפעלתו של המרכז הלוגיסטי החדש שהקמנו בקיסריה, אשר החליף ארבעה מרכזים לוגיסטיים ישנים וצפוי לייעל את תהליך האספקה, לחסוך בעלויות ולהרחיב את הצעת הערך ללקוח".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



