השוק

שתי חברות הענק מתמזגות: זה התנאי המיוחד שהוצב להן

אומניקום ואינטרפבליק, שתי חברות פרסום גדולות מתמזגות לאחת, כאשר שווי החברה יעמוד על 13.5 מיליארד דולר, נציבות הסחר העולמית הציבה להן תנאי סף על מנת שיאשרו את איחוד החברות
מערכת ice | 
הסכם-אילוסטרציה AI (צילום shutterstock)
שתי חברות פרסום הגדולות, אומניקום ואינטרפבליק מתמזגות בימים אלו לחברה אחת, כאשר שוויה של החברה המשותפות על פי הערכות תעמוד על 13.5 מיליארד דולר. כעת נחשף אחד מהתנאים ההכרחיים לאישור העסקה על נציבות הסחר הפדרלית בארה"ב.
על פי דיווח ב'ניו יורק טיימס', החברות הסכימו לא להחרים פרסום בפלטפורמות מקוונות בגלל תוכן פוליטי שמתפרסם בהן. דניאל גוארנרה, ראש תחום התחרות בנציבות הסחר הפרדלית סיפר בדיווח על ההסכם: "תיאום בין סוכנויות פרסום כדי לדכא תקציבי פרסום בשל אידיאולוגיה פוליטית בלתי־רצויה בפלטפורמות או בשל אי־הסכמה אידיאולוגית מאיים לעוות לא רק את התחרות בין סוכנויות הפרסום, אלא גם את הדיון הציבורי".
ההסכם החדש בין שתי החברות הוא חלק מהמאמץ של ממשל טראמפ להשתמש בסוכניות הפדרליות לדכא את ההטיות הפוליטיות של תאגידים בארה"ב, ביל קובצ'יץ', חבר לשעבר בנציבות הסחר הפדרלית: "זה מאמץ ברור לקיים את הבטחת טראמפ־ואנס להשתמש בהגבלים עסקיים כדי לבלום צנזורה".
בהודעה משותפות של החברות, אומניקום תרכוש את אינטרפבליק ותקים יחד איתה חברת פרסום גדולה שתכניס בשנה 25 מיליארד דולר. בין פרטי העסקה, החברה החדשה, תיהיה בבעולות משותפת, כאשר 60.6% ממחזיקי המניות של אומניקום יהיו הבעלים לעומת 39.4% יהיו בבעלות של מחזיקי המניות אינטרפבליק.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה