השוק

אמזון, דוריטוס ויוניברסל בפנים: מי הישראלית שמשגעת את העולם?

באפ טכנולוגיות על הגל: חתמה הסכמים עם מותגים בינלאומיים לקידום קמפיינים על גבי הפלטפורמה שלה. בין המותגים: לגו, אמאזון וסטודיו יוניברסל
מערכת ice | 
באפ טכנולוגיות (צילום באדיבות החברה)
חברת באפ טכנולוגיות, שפיתחה ומתפעלת פלטפורמת מועדון לקוחות לגיימרים ברחבי העולם, מדווחת היום על התקשרויות עם מותגים בינלאומיים מובילים לקידום קמפיינים על גבי הפלטפורמה של החברה. בין המותגים: אמאזון פריים, סטודיו יוניברסל, דוריטוס, וונדי'ס ועוד, בהיקף של כמיליון דולר
התקשרויות אלו הן בנוסף לקמפיינים עם מותגים מובילים שהחברה התקשרה עמם החל מתחילת השנה, וכחלק ממגמה בתעשיית הגיימינג לפיה מותגים מבקשים להרחיב את ערוצי הפרסום ולהעמיק את תקציבי הפרסום בעולמות הגיימינג מתוך כוונה לפנות למשתמשים בעולמות אלו.
מדובר בצעד המאפשר לחברות ומותגים להגיע לקהל יעד שבצורה אחרת לא היו מצליחים להגיע אליו. מתחילת שנת 2025 ועד היום, הסתכמו התקשרויות החברה בערוץ הקמפיינים הישירים בפלטפורמת ה-PC לסך של כ-3.5 עד 3.9 מיליון דולר (ברוטו), והכנסות החברה מערוץ הקמפיינים הישירים הסתכמו בשנת 2024 בסך של כ-3.5 מיליון דולר.
במסגרת שיתופי הפעולה, באפ תנהל עבור המותגים תחרויות ואתגרים שונים בתוך משחקים שונים כמו פורטנייט, וואלורנט, אייפקס לג'נדס ועוד. השחקנים אשר ישלימו את המשימות והאתגרים בהצלחה יזכו בפרסים.
עילי דה בר, מנכ"ל באפ: "באפ נמצאת כיום במסלול של צמיחה, עם העמקת ערוץ הפרסום על גבי הפלטפורמה שלה. הסכמים אלו מחזקים את מעמד החברה כשותפה מועדפת למותגים בינלאומיים בתחומי הגיימינג ומוצרי צריכה לפנייה לקהל רחב יותר".

עילי דה-בר, מנכל באפ טכנולוגיות. צילום - אילן ספירא
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה