השוק
השותפים של רמי לוי במהלך ענק: זו רשת הענק שיקימו
מייסדי גוד פארם מכינים רשת ענקית שתשנה את פני הקוסמטיקה הישראלית כאשר יוציאו לדרך רשת אאוטלט חדשנית שתיפתח ברבעון הראשון של 2026. השראת הקונספט נלקחה מרשתות מובילות באירופה, ובפרט הרשת הגרמנית dm
בלי רמי לוי, תכנית ענק של אדם פרידלר ואוהד סנדלר, היזמים מאחורי האימפריה של גוד פארם, שעומדים לחולל מהפכה נוספת בשוק הקוסמטיקה והפארם הישראלי עם השקת רשת אאוטלט חדשנית שתיפתח ברבעון הראשון של 2026.
על פי הפרסום בכלכליסט הפרויקט החדש, שהסניף הפתיחה שלו יוקם בכפר סבא, יהווה קפיצת מדרגה משמעותית בהיקף ובגודל. מסניפי גוד פארם המסורתיים בגודל ממוצע של 250 מטר רבוע, לחללי ענק של 1,500 מטר רבוע שיוצבו באסטרטגיה במרכזי קניות וברחובות מרכזיים באזורים המאפשרים הקמת סניפי ענק. לא בטוח שהשם "גוד פארם" יישאר וזאת כדי לפנות לקהלים חדשים.
הסניפים הגדולים יאפשרו הכנסת קטגוריות חדשות בתחום הקוסמטיקה והביוטי תחום שבו גוד פארם לא מתמחה כיום הרחבה משמעותית של מוצרי הפארם, התינוקות והילדים, ואף התרחבות לתחום מחלקת הבית. השראת הקונספט נלקחה מרשתות מובילות באירופה, ובפרט הרשת הגרמנית dm, שמהווה מודל מוכח להצלחה בשילוב קטגוריות פארם וקוסמטיקה במתכונת אאוטלט רחבת היקף.
עוד ב-
רשת רמי לוי שיווק השקמה לה אחזקה של כ-52% ברשת גוד פארם המונה כ-63 סניפי פארם ברחבי הארץ, פעילות בשוק התקשורת הסלולרית עם כ-398,000 מנויים כמפעיל סלולארי וירטואלי, וכן הפעלת 43 בתי קפה ו-35 מרכולים באמצעו חברת קופיקס גרופ.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



