השוק

ענקית הסייבר העולמית פותחת מרכז בארץ "אמון בהייטק הישראלי"

חברת אקרוניס פותחת מרכז מחקר ופיתוח בישראל בהשקעה של 260 מיליון שקלים ומחפשת לגייס יותר מ-100 עובדים חדשים לשורותיה בארץ. החברה תאפשר לעובדיה הזכאים לממש את חוק השבות הישראלי להגיע לעבוד במרכז המקומי 

מערכת ice | 
סרגיי בלאוסוב אקרוניס (צילום יחצ)
חברת הגנת הסייבר העולמית, אקרוניס (​Acronis), מודיעה היום (רביעי) כי פתחה מרכז מחקר ופיתוח חדש בהרצליה בהשקעה של כ-260 מיליון שקל (80 מיליון דולר) על פני חמש שנים.
המרכז החדש יתמקד במחקר ופיתוח מוצרים בתחומי הסייבר. זאת, לצד תמיכה בלקוחות קיימים בישראל, גיוס שותפים חדשים ותפעול מרכז הנתונים המקומי (Cyber Protection Operations Centers - CPOC), שהוקם מוקדם יותר השנה. אקרוניס גייסה לאחרונה 250 מיליון דולר לפי שווי של 2.5 מיליארד דולר. מטרת הגיוס האחרון היא להמשיך לגדול ברחבי העולם, כולל פתיחת המרכז בישראל, גיוס עובדים, הרחבת מאמצי השיווק ותמיכה בשותפים עסקיים קיימים באזור.
כחלק מפתיחת המרכז בישראל, אקרוניס מחפשת יותר מ-100 עובדים למרכז המחקר ופיתוח. כולל חוקרים ומומחים בתחום הסייבר, לצד מתכנתים ומהנדסים מהשורה הראשונה. צוות אקרוניס בישראל יעמדו בחוד החנית של פיתוח פתרונות הסייבר. כמו כן, בעקבות פתיחת המרכז בישראל, הודיעה אקרוניס לעובדיה, כי תאפשר לעובדים הזכאים לממש את חוק השבות הישראלי, להגיע לעבוד במרכז הישראלי החדש ולהעתיק את מגוריהם לארץ בתמיכת הארגון. כדי לתמוך ביעדי הגיוס אקרוניס תשתף פעולה עם הקהילה העסקית ועם האוניברסיטאות הישראליות המובילות בכל הקשור למחקר, פיתוח, הדרכה ומנטורינג של עובדי אקרוניס על מנת לאפשר להם להמשיך להתפתח.
המרכז הישראלי החדש הוא האחרון בסדרת הכרזות בנוגע להתרחבות אקרוניס באזור. בשנה שעברה, רכשה אקרוניס את חברת הסייבר הישראלית CyberLynx Security, וכן פתחה מרכז נתונים חדש בישראל באפריל.
אקרוניס היא מובילה עולמית לפתרונות ושירותיי אבטחת סייבר מקצה לקצה, עם למעלה מ-1,600 עובדים, 40 משרדים ו-14 מרכזי מחקר ופיתוח ברחבי העולם. לאקרוניס כ-50 אלף שותפים עסקיים בעולם, כ-5.5 מיליון לקוחות קצה ו-500 אלף לקוחות עסקיים המשתמשים במוצרים שלה יום יום. בשונה מחברות סייבר אחרות, שכל אחת פיתחה יכולת נקודתית בה היא מתמחה, אקרוניס פיתחה מערכת כוללת המשלבת את כל פתרונות הסייבר מקצה לקצה, במוצר אחד - Acronis Cyber Protect. פתרון זה כולל את כלל שירותי הסייבר ואבטחת הנתונים, שירותי גיבוי מקומי, שחזור ועוד. בכך, עוזרת להילחם באתגר מספר אחת של אבטחת מידע בארגונים - ריבוי ומורכבות התוכנות. 
סרגיי בלאוסוב, מייסד ומנכ"ל אקרוניס, אמר כי "הכניסה האסטרטגית של אקרוניס לישראל הוא ביטוי לאמון הרב שיש לנו בתעשיית ההיי-טק הישראלית. המטרה היא שהמרכז הישראלי החדש יעמוד בחזית המחקר והפיתוח של הגנת הסייבר, תוך הרחבת רשת  מרכזי המחקר הבינלאומית שלנו. אזור זה יהיה מרכזי בהצלחה העתידית שלנו, ומרכז המו״פ בישראל יהיה אחד מאתרי המפתח שלנו לצד המרכזים בשוויץ, סינגפור, בולגריה צפון אמריקה".
את המרכז בישראל יוביל גילי מולר, בעל יותר מ-15 שנות ניסיון בתחום. ״אקרוניס מחוייבת לפתח את הפתרונות המודרניים הנותנים מענה לאתגרי הבטיחות, הנגישות, הפרטיות והאותנטיות העומדים בפני לקוחותינו ושותפינו״, אמר מולר. "על ידי מיזוג אבטחת סייבר והגנת נתונים לפתרון אחד, אקרוניס הציבה את הסטנדרט החדש להגנת סייבר מודרנית. הצוות בישראל יעמוד בלב המהפכה הזאת״.
באמצעות הקמת מרכז המחקר והפיתוח החדש בארץ, שותפי החברה ולקוחותיה בישראל יוכלו לקבל גישה לכלל המוצרים והשירותים של אקרוניס מהצוות המקומי. ישראל מצטרפת ליעדים נוספים שבהם מציעה אקרוניס את מוצריה ושירותיה המבוססים על מרכזי נתונים מקומיים בהם ארה״ב, אנגליה, קנדה, שוויץ, צרפת, גרמניה, יפן, אוסטרליה, ניו-זילנד, ליכטנשטיין, ספרד ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה