השוק

מניית יוניליוור ממשיכה לצנוח, מדינה נוספת מצטרפת לחרם

סערת בן אנד ג'ריס העולמית לא עוצרת: טקסס מצטרפת לרשימת המדינות אשר יטילו סנקציות כלכליות על החברה. מניית יוניליוור לא מפסיקה לצנוח. ומה אמר מנכ"ל בן אנד ג'ריס ישראל?
כפיר אדר |  4
יוניליוור (צילום iStock)
מדינת טקסס הודיעה היום (שישי) כי הכניסה את יונילוור לרשימת החברות המחרימות את מדינת ישראל, ובכוונתה להפעיל סנקציות נגד חברת הענק ובן אנד ג'ריס העולמית, בין היתר באמצעות הפסקת השקעות.
בשבועות האחרונים כבר הקדימו את טקסס מדינות נוספות כשהאחרונות שבהן היו ניו ג'רזי אריזונה ופלורידה בשבוע האחרון, כאשר החרם כולו מוערך במאות מיליוני דולרים ואף גרוע מכך, בעל אופק לנזק גדול יותר בהמשך.
הרשימה המתארכת של מדינות אשר עומדות לצד מדינת ישראל ומודיעות כי לא יאפשרו להחרים אותה ואת אזרחיה, מתורגמת באופן ישיר גם בשוק ההון, שכן מיום הכרזת החרם ע"י בן אנד ג'ריס העולמית, מניית חברת האם יוניליוור, נמצאת במגמת צניחה ברורה שהמשיכה לצנוח.
אבי זינגר, מנכ"ל ובעלי בן אנד ג'ריס ישראל, מסר כי: "רשימת המדינות הפועלות בצורה ברורה ונחושה כנגד החרמת ישראל ואזרחיה הולכת ומתרחבת. אנו בבן אנד ג'ריס ישראל נמשיך למכור בכל שטחי המדינה ולהעסיק מאות עובדים תושבי הדרום. תמיכה בחברה הישראלית היא זו שתוכיח לחברה העולמית כי אנו בישראל לא נכנעים לפעולות חרם שאינן חוקיות".
עוד הוסיף: "גלידה אינה חלק מהפוליטיקה וכפי שמדינות רבות מבינות את העוול שנעשה כלפי ישראל, מדינות נוספות עתידות כבר בימים הקרובים להצטרף לדרישה מבן אנד ג'ריס העולמית לחזור בה מהחלטתה. נציגי ממשלת ישראל כבר הודיעו כי ינקטו יד קשה בפעולת חרם זו ואנו בחברה בישראל מרגישים מחוזקים כאשר יחד איתם גם מדינות רבות בעולם מכירות בכך שהתנהלות בן אנד ג׳ריס העולמית אינה חוקית ומפעילות סנקציות כנגדה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לא קונים
    יחיאל 09/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא קונה יוניליוור,תמיד בודק,רק מהמרגיז,ערוצי 11 12 13,שום מילה,תפרסמו שיוניליוור מוחרמת חורה לכם?
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד
    ארז צח 09/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי אנשי היהודים השמולנים שהם נגד המדינה לימדו עכשיו את העונש שהם מקבלים מהעולם. כל הכבוד למדינות שתומכות בנו.
    סגור
  • 2.
    יוניליוור
    בן אבי 09/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל עוד הם מחזיקים בבן אנד ג'רי .חייבים להחרים אותם.
    סגור
  • 1.
    ישראל
    בן וגועל 09/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדינת ישראל ועם ישראל ידאגו להעיף את יוניליוור מהבורסה זה הצעד הראשון גלידת שמנים בטטות בשביל 4 אנשים מחבלים רציתם להטיל ווטו קבלו בראש אין מיונז לא קונים בארץ הלמנס בכלל עכשיו אנחנו מחכים שתלקקו לנו אבל שיהיה קבל עמים ועדה
    סגור