השוק

טריפ-אקשן בגיוס מטורף לפי שווי של 7.25 מיליארד דולר

הסטארט אפ הישראלי שעוסק בניהול ותכנון נסיעות לחו"ל של אנשים עסקים השלים גיוס של 275 מיליון דולר לפי השווי המדהים של 7.25 מיליארד דולר
ניצן כהן | 
איל טוויג ואריאל כהן (צילום TripActions)
טריפ-אקשן, סטארט אפ ישראלי שעוסק בתכנון וניהול של טיסות ארגוניות לחו"ל השלים גיוס של 275 מיליון דולר לפי שווי של 7.25 מיליארד דולר. את הגיוס הוביל Greenoaks בהשתתפות המשקיע אלעד גיל, Base Partners והמשקיעים המרכזיים שלקחו חלק בסבבים הקודמים. 
״TripActions חווה צמיחה משמעותית כיוון שחברות מכירות בצורך בכלים הטכנולוגיים וביעילות הנובעים מניתוח נתונים קונטקסטואליים בזמן אמת", אמר מייסד ומנכ"ל החברה, אריאל כהן. "בזמן ש-TripActions ממשיכה לבצע מהפיכה בשוק הנסיעות הארגוניות, פלטפורמת TripActions Liquid שפיתחנו מיועדת להחליף פתרונות ניהול הוצאות מסורתיים. אף חברה אחרת בשוק כיום לא מסוגלת לספק פתרון T&E (ניהול נסיעות עסקיות/ארגוניות) מאוחד כמו שלנו לחברות ולארגונים בקנה מידה עולמי".
מהחברה נמסר כי קרוב לשני שליש מהעסקים בודקים כיום אפשרות למעבר, או כבר הצטיידו בפתרונות לניהול נסיעות עסקיות כתוצאה מהקורונה. בין 1 בפברואר 2020 ועד 31 ביולי 2021, TripActions יותר מהכפילה את תקציבי הנסיעות המצרפיים המנוהלים אצלה, בעוד שתקציבי ההוצאות המנוהלים על ידה גדלו ב -1400% באותה תקופה. לקוחות ארגוניים בולטים שהצטרפו לשימוש בפלטפורמה של TripActions, כוללים לקוחות ארגוניים דוגמת Heineken, Crate & Barrel ו- Snowflake.
"השילוב של חווית המשתמש והחדשנות של TripActions, יחד עם פתרון ניהול ההוצאות המתוגבר בטכנולוגיות פינטק, TripActions Liquid, יצרו מוצר מבוסס ענן חזק במיוחד, המציע נראות, שליטה בעלויות ויעילות ללא תחרות ומייצר מהפכה אמיתית בכל הכרוך בניהול הנסיעות, ההוצאות והתשלומים של לקוחות החברה" אמרו בחברה.
עוד אמרו היום בחברה כי כ-68% מכלל לקוחות החברה עברו ממערכות T&E מדור קודם לפתרון נסיעות והוצאות משולב המציע נראות ויעילות ללא תחרות. בחצי השנה האחרונה, TripActions Liquid רשמה גידול של יותר מ -500% בהיקף העסקאות וכ- 400% צמיחה בקרב משתמשים פעילים. הפתרונות המסורתיים של פעם, דרשו מצוותי הנהלת הכספים בחברות השונות לבחון כל הוצאה והוצאה.
"כיום, תוך שימוש בכרטיסים חכמים - פיזיים ווירטואליים - בארגונים המשתמשים ב-TripActions Liquid, רק 5-10% מהעסקאות הללו דורשות בדיקה, מה שמפחית את שעות הדיווח עד 66% ואת הזמנים המוקדשים להסדרים בנושא עד 95%. ללקוחות הארגוניים המשמעות היא צמצום העבודה בפועל משבועות לשעות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה