השוק

טרנטינו יעשה אקזיט? זה הצעד המפתיע של במאי העל

קוונטין טרנטינו שעומד מאחורי שוברי קופות מעמיד חלקים מאחד הסרטים הכי מכניסים שלו, שגרף 213 מיליון דולר רק בבתי הקולנוע. יוצר הקולנוע הכריז על מכירה פומבית באמצעות NFT, שתיפתח היום
מערכת ice |  1
קוונטין טרנטינו (צילום Gage Skidmore)
קוונטין טרנטינו, הבימאי, תסריטאי, מפיק, כותב, מבקר הקולנוע, ושחקן עטור הפרסים שזה עתה זכה בפרס למפעל חיים בפסטיבל הסרטים ברומא, הכריז היום שיציע למכירה פומבית שבע סצנות בלתי ערוכות מהסרט "ספרות זולה" (Pulp Fiction) כ-NFT.
ה-NFTs האלו נבנו על Secret Network - רשת בלוקצ'יין שמאפשרת למשתמשים ולפרוייקטים לשמור על פרטיותם ועל תכנים פרטיים שלא אמורים להיראות על ידי כלל הציבור. SCRT Labs, חברת הפיתוח הישראלית שעומדת מאחורי Secret Network מנהלת את ההפצה של ה-NFTs, אשר מדגימים את היכולות המהפכניות של הרשת בכל הנוגע לפרטיות והרשאות גישה לתכנים. המכירות הפומביות הראשונות של יצירות מהאוסף ינוהלו על OpenSea, שהיא זירת מסחר ה-NFTs הגדולה בעולם.
כל NFT שיימכר יכיל תוכן סודי שיוצג אך ורק לבעליו, דבר אשר לא היה אפשרי לביצוע ללא Secret NFTs. התוכן עצמו הוא בלעדי, מעולם לא נראה או נשמע בעבר, ויכיל את כתב היד הראשון והבלתי-ערוך של "ספרות זולה", כולל פרשנות אישית מפי טרנטינו אשר חושפת סודות עליו, ועל הסרט עצמו. החלק הפומבי של התוכן הבלעדי הזה, ה"עטיפה" שלו, תהיה בעצמה אמנות ייחודית ונדירה.
 
טרנטינו סיפר כי הוא "נרגש להציג את הסצנות הבלעדיות האלה מ"ספרות זולה" למעריצי הסרט". הוא הוסיף כי "Secret Network ו-Secret NFTs מאפשרים עולם ומלואו של חיבורים בין אמנים למעריצים שלהם, ואני מתרגש להיות חלק ממנו".
רבים מסרטיו של טרנטינו בנו לעצמם קהל מעריצים אדוק, אבל "ספרות זולה" בולטת במיוחד כסרט שהושקעו בו 10 מיליון דולר צנועים יחסית, וגרף 213.9 מיליון דולר בבתי הקולנוע. הסרט זכה לשבחי המבקרים, וזכה בפרס דקל הזהב בפסטיבל קאן, בנוסף לשבע מועמדויות לפרסי אקדמיה, כולל הסרט הטוב ביותר. טרנטינו אף זכה בפרס התסריט הטוב ביותר על הסרט “ספרות זולה”.
את  SCRT Labs, חברת הפיתוח הישראלית שמנהלת את ההפצה של ה-NFTs, ייצג על ידי עו״ד שלומי ברדוגו ממשרד AYR - עמר רייטר ז’אן שוכטוביץ ושות׳, בעריכת ההסכם מול קוונטין טרנטינו ומול גורמים נוספים הקשורים עם פרויקט ה -NFT.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה לעשות הקורונה פגעה בפרנסה האיש צריך כסף
    דוק 11/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הוא צריך כסף מה נגיד אנחנו?
    סגור