השוק

הייבוב ודיל ישתפו פעולה, הפלטפורמות יוטמעו אחת בשניה

הפלטפורמות יאפשרו ללקוחות המשותפים שלהם מעטפת טכנולוגית מלאה המסונכרנת בין שתי המערכות תוך העברת מידע מאחת לשניה על כל עובד ועובד. מנכ"ל היבוב: " הפלטפורמה החדשה מפשטת את הליך העסקת העובדים בחו״ל"
מערכת ice | 
מייסדי הייבוב ואלכס בואזיז (צילום רותם להב ודיל)
חברת טכנולוגיית ה-HR הישראלית (HiBob) ופלטפורמת העסקת העובדים הגלובלית Deel מכריזות היום (רביעי) על שיתוף פעולה במסגרתו שני המוצרים יפעלו באינטגרציה מלאה ויוטמעו האחת בשניה. 
HiBob ו-Deel בעלות מספר רב של לקוחות משותפים עוד לפני הסכם שיתוף הפעולה. שתי החברות מספקות שירותי ניהול עובדים לחברות בצמיחה מהירה אשר מגייסות עובדים בחו״ל, והן משלימות אחת את השניה מבחינת סל המוצרים שכל חברה מציעה: החל מגיוס עובדים מארצות שונות ופלטפורמת ניהול השכר שמתבצע ע״י Deel ועד ניהול משאבי האנוש, האופציות וימי החופשה לעובדים שמתבצע באמצעות הפלטפורמה של hibob. 
כעת, בעקבות חתימת השת״פ הפלטפורמות יאפשרו ללקוחות המשותפים שלהם מעטפת טכנולוגית מלאה המסונכרנת בין שתי המערכות תוך העברת מידע (לאחר הסכמת הלקוח) מאחת לשניה על כל עובד ועובד, וכך יאפשרו פתרון 360 עבור מחלקות משאבי האנוש בחברות בינלאומיות.
 
בעקבות הגדילה המואצת של חברות סטארטאפ והיי-טק ישראליות ובינלאומיות בשנים האחרונות, שוק מחלקות משאבי האנוש דרש פתרון הוליסטי עבור כל שלב מהליך גיוס העובד ועד לניהולו השותף. לכן, שתי החברות החליטו לשתף פעולה ולייצר פלטפורמה העונה על הצרכים המודרנים של אותן מחלקות משאבי אנוש. הטמעת המוצרים בפלטפורמות והאינטגרציה ביניהן היא תוצאה של חודשי עבודה משותפות של מחלקות הפיתוח בשתי החברות על מנת להביא לסנכרון מושלם בין שתי הפלטפורמות
״שוק ההייטק העולמי בעיצומו של גל התפטרויות שלא נראה כמותו, תחלופת עובדים גבוהה במשק, והצורך בגיוס עובדים נמצא בשיאו. כתוצאה מכך מחלקות משאבי האנוש בחברות השונות מצויות תחת לחץ עצום לנהל הכל- החל מגיוס עובדים והעסקתם, גיוס, ומניעת עזיבת עובדים.'' אומר רוני זהבי, מנכ"ל חברת HiBob.
עוד הוסיף כי: ''ללא הטכנולוגיה המתאימה מדובר באתגר מהותי - בייחוד כאשר מדובר בחברות גלובליות המתפרסות על פני מספר רב של מדינות, ומצויות בצמיחה מהירה. לכן מחלקות הHR נדרשות לנהל מגוון גדול של עובדים במדינות שונות, עם תנאי העסקה שונים. שיתוף הפעולה של Hibob עם Deel נועד לפתור את הבעיה הזו. הפלטפורמה החדשה מפשטת את הליך העסקת העובדים בחו״ל, והופכת את ההעסקה והתשלום לעובדים לפשוטה בהרבה ללא קשר למקום מגוריהם.״
"ב-Deel, אנחנו כל הזמן בוחנים דרכים חדשות לעזור לחברות ברחבי העולם להעסיק ולנהל את מצבת העובדים הגלובלי שלהם", אמר אלכס בואזיז, מנכ"ל ומייסד Deel. "אנו שמחים לשתף פעולה עם Hibob, חברה מובילה בתחומה, כדי להעניק לחברות גלובליות הצומחות במהירות את היכולת לייעל ולנהל טוב יותר את עובדיהן, בכל מקום שבו הם עשויים להיות בעולם. השילוב של היכולות של Hibob עם הפלטפורמה של Deel יספק יתרונות משמעותיים לצוותים גלובליים בכל הגדלים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה