השוק

דיל בגיוס ענק, האם יגדילו את מספר העובדים בישראל?

חברת הסטארטאפ deel שמעסיקה כ-30 עובדים בישראל, מודיעה על גיוס 425 מיליון דולר כחלק מסבב D לפי שווי של 5.5 מיליארד דולר, שווי שמחזק את מעמדה כסטרטאפ בעל השווי הגדול בעולם בתחומי ההעסקה והתשלומים לעובדים גלובליים ועובדים מרחוק

מערכת ice | 
אלכס בואזיז (צילום deel)
חברת deel שפיתחה פלטפורמה המאפשרת להעסיק עובדים שכירים ופרילאנסים ב-150 מדינות ברחבי העולם ומתוכם כ-30 בישראל, מודיעה על גיוס של 425 מיליון דולר בסבב D לפי שווי של 5.5 מיליארד דולר, שווי שמחזק את מעמדה של deel כסטרטאפ בעל השווי הגדול בעולם בתחומי ההעסקה והתשלומים לעובדים גלובליים ועובדים מרחוק. סך גיוסי החברה עד היום עומד על למעלה מ-630 מיליון דולר.
הגיוס הנוכחי הובל ע״י קרן ההשקעות Coatue והשתתפו בו משקיעים קיימים וחדשים, ביניהם הקרנות Altimeter Capital, Andreessen Horowitz, Neo, Spark Capital, Greenbay Ventures וקרן YC Continuity.
ההשקעה ב-deel היא אחת ההשקעות הגדולות בחברות פרטיות שביצעה Coatue עד כה. הקרן הניו-יורקית, אשר מנהלת מעל 45 מיליארד דולר, משקיעה הן בחברות פרטיות והן בחברות ציבוריות, ושמה דגש על השקעות בחברות פינטק וחברות העוסקות בעתיד עולם העבודה.
בין השאר Coatue השקיעה בחברות כמו בייטדאנס (טיק-טוק), ספוטיפיי (Spotify), ענקית התשלומים Ant מסין, שופיפיי (Shopify), סנאפצ׳אט, Databricks ו-Instacart.
Deel אשר הוקמה בסוף 2019 על ידי אלכס בואזיז ושואו וואנג מפשטת לחברות את כל תהליכי ההעסקה והניהול של עובדים ופרילאנסים ברחבי העולם. בדיל פיתחו פלטפורמת ׳שירות עצמי׳ שמטפלת בכל ההיבטים של העסקת עובדים מרחוק - החל מיצירת חוזים מותאמים, ניהול בצד ה-HR וההטבות לעובדים, יצירת תלושי שכר ואת התשלום עצמו.
לחברה מעל 5,400 לקוחות משלמים, ביניהם: Shopify, Reddit, Coinbase, Intercom, Dropbox, Airtable, Brex. דיל מעסיקה כיום 400 עובדים (מתוכם כ-30 בישראל) כאשר, 320 מהם הצטרפו רק מתחילת 2021. החברה דוגלת במודל עבודה מבוזר (fully distributed team) ולכן לחברה אין משרדים כלל ועובדיה, אשר עובדים מרחוק, פרוסים על פני 47 מדינות שונות.
"הדרך שבה אנשים עובדים משתנה מהיסוד, ומודלי העבודה שהיו מקובלים לפני הקורונה לא יחזרו חזרה בעתיד הנראה לעין", אמר המנכ"ל והמייסד-שותף של deel, אלכס בואזיז "הקמנו את deel כי אנחנו מאמינים שבירוקרטיה הקשורה בשכר ותשלומים לא צריכה למנוע מעסקים לבנות צוותים בינלאומיים שחברות חייבות היום כדי להצליח"
״אנחנו עוקבים אחרי deel מ-2020 והתרשמנו עמוקות מהחזון של אלכס ו-שואו המייסדים״ אומר ראול קישור, שותף מנהל בכיר מ-Coatue. ״ככל שלמדנו יותר על מה ש-deel עושים התלהבנו יותר ויותר מקצב הצמיחה יוצא הדופן שהחברה מציגה, אני באמת מאמין שמה שאנחנו רואים רק שם זה רק את הפתיח"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה