השוק

גזית גלוב הקצה 12% מהחברה לכלל, הפניקס, מגדל ונורסטאר

ההקצאה בוצעה בדרך של הקצאה פרטית במחיר של 32.5 שקל למניה; בהקצאה הפרטית ניתנו גם אופציות למימוש בעוד שנתיים במחיר של 40 שקל למניה; חיים כצמן: מדובר יוחזקו לזמן ארוך
ניצן כהן | 
חיים כצמן (צילום פלאש 90, יחצ גזית גלוב)
שבועיים בלבד לאחר שנכנסו אסי טוכמאייר וברק רוזן כבעלי מניות גדולים לנורסטאר, השלימה גזית גלוב (הנכס המרכזי של הקבוצה) גיוס פרטי של 471 מיליון שקל משורה של משקיעים מוסדיים מהגדולים והחזקים בשוק ההון המקומי. בסך הכל הקצתה גזית גלוב12.5 מיליון מניות ב-32.5 שקל למניה ועוד 6.25 מיליון אופציות למימוש תוך 24 חודשים במחיר מימוש של 40 שקל למניה.
ההקצאה בוצעה לכלל ביטוח, הפניקס ומגדל שבסופו של יום יחזיקו בדילול מלא 3.88% (כלל ביטוח והפניקס) 2.56% מהחברה תחזיק מגדל ובעלת השליטה בגזית, נורסטאר שאף היא קיבלה הקצאה בהנפקה תקבל עוד 1.66% מהחברה.
 
ההקצאה הפרטית תביא לעלייה מיידית של 471 בהון העצמי של גזית כשאם יממושו האופציות הרי שההון העצמי של החברה יגדל בעוד 290 מיליון שקל.
חיים כצמן מסר: ״מדובר בהבעת אמון חזקה של שלשה שחקנים מוסדיים מוערכים, המצטרפים למנורה המחזיקה בכ-10%. המניות שהוקצו בהקצאה פרטית תוחזקנה לזמן ארוך, בין השאר כי יש חסימה עליהן למשך חצי שנה לפחות. ברור גם שהקצאת המניות תתרום להורדת המינוף של החברה ולהמשך יישום האסטרטגיה שלה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה