השוק

דרמה בגזית גלוב: כצמן מכר עוד 10% לטוכמאייר ורוזן

חיים כצמן יוותר עם החזקה של קצת פחות מ-30% מנורסטאר וברק רוזן ואסי טוכמאייר התחייבו לא להגדיל את ההחזקות מעבר ל-23%
ניצן כהן | 
חיים כצמן (צילום פלאש 90, יחצ גזית גלוב)
הדרמה בגזית גלוב: חיים כצמן מכר 10% לטוכמאייר ורוזן. חיים כצמן יוותר עם החזקה של קצת פחות מ-30% מנורסטאר וברק רוזן ואסי טוכמאייר התחייבו לא להגדיל את ההחזקות מעבר ל-23%.
חיים כצמן מסר בתגובה: "אנחנו שמחים על הבעת האמון של קנדה ישראל בנורסטאר ובגזית גלוב. אנחנו רואים בזה מהלך חיובי משום שמדובר בבעלי מניות בעלי מוניטין וניסיון רב בתחום הנדל"ן. הקבוצה תמשיך לפעול להשאת ערך לבעלי המניות שלה".
 
אסי רוזן וברק טוכמאייר התחייבו בפני כצמן שלא לשתף פעולה עם בעלי מניות מיעוט אחרים בנורסטאר ולשתף פעולה איתו בניהול החברה. כצמן ימשיך לנהל את נורסטאר (ומכאן את גזית גלוב).
מכירת המניות הנוספות שבבעלות כצמן לטוכמאייר ורוזן נעשתה הלילה במחיר של 50.5 שקל למניה, מחיר שמשקף פרמייה של 12% על מחיר המניה בבורסה וזאת לאחר שעלתה אתמול בכמעט 40% לאחר שרוזן וטוכמאייר רכשו 10% מהחברה בבורסה.
למעשה גורמים המעורים בפרטי העסקה אומרים הבוקר ל-ice שבניגוד לפרסומים מוזרים שהיו אין בכוונת ברק רוזן ואסי טוכמאייר להיכנס למאבק שליטה בנורסטאר (ומכאן בגזית גלוב) אלא לשתף פעולה עם חיים כצמן שאוחז ביכולות מרשימות ובהיכרות טובה עם עסקי גזית גלוב והוא זה שיכול, עם מטרייה אווירית טובה של רוזן וטוכמאייר, לייצר תשואות טובות להשקעה בנורסטאר.
תגיות גזית גלוב
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה