השוק

ברק רוזן ואסי טוכמאייר במהלך שאפתני: רכשו 10% מנורסטאר

יום אחרי שגזית גלוב קיבלה התראה שדירוג האשראי שלה נכנס לבחינה מחודשת, מסתערים רוזן וטוכמאייר על מניות בעלת השליטה בה ורוכשים 10% מהחברה; גורמים בשוק ההון: ההשקעה כרגע פיננסית עם ציפייה לאפסייד משמעותי
ניצן כהן |  1
ברק רוזן ואסי טוכמאייר (צילום יחצ)
אנשי העסקים אסי רוזן וברק טוכמאייר, בעלי השליטה בקנדה ישראל, ירכשו היום 10% מגזית גלוב וזאת יום אחד בלבד לאחר שגזית קיבלה התראה כי דירוג האשראי שלה נכנס לבחינה מחודשת.
גורמים המעורים בפרטי העסקה מסרו ל-ice כי בשלב הזה מדובר בהחזקה פיננסית עבור השניים כי הם מזהים מניה בדיסטרס שיכולה להניב להם תשואה יפה.
 
נכון להיום מחזיק ב-40% ממניות נורסטאר דרכה הוא שולט בגזית גלוב. רכישה של 10% מהחברה אינה מהווה קריאת תיגר על השליטה של כצמן בחברה ונראה כי לפחות בשלב זה, רוזן וטוכמאייר מעוניינים לשתף איתו פעולה מתוך אמונה שהוא מכיר הכי טוב את עסקי החברה ויכול לייצר להם תשואה בלי מריבות מיותרות.
נורסטאר מחזיקה, כאמור, בשליטה בגזית גלוב שנחשבת לאחת מחברות הנדל"ן הטובות בישראל. לגזית יש החזקה משמעותית בברזיל והיא פועלת שם באמצעות גזית ברזיל שהייתה אמורה להנפיק ולהציף ערך עבור החברה, אך בשלב זה ההנפקה נדחתה.
אתמול הודיעה מדרוג שהיא מכניסה את גזית לבחינה מחדש עם אופק שלילי של דירוג האשראי שלה מה שמכביד מאוד על המניה.
חיים כצמן, בעל השליטה בנורסטאר: "אני מברך על הבעת האמון של קנדה ישראל, חברה עתירת זכויות בתחום הנדל"ן, שמצטרפת להבעת האמון של יצחק סלע, גם הוא משקיע בעל מוניטין וניסיון רב בנדל"ן. אני מאמין שלנורסטאר עוד יש דרך ארוכה למעלה ונמשיך לפעול להשאת ערך לטובת כל בעלי העניין בחברה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זהירות הרצת מניות
    זקןעץ 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תתפתו. גזית גלוב באזהרת רווח. כך נראית הרצת מניות.
    סגור