השוק

דור אלון חוגגת ברשות הפלסטינית: זו העסקה שחתמה

מוטי בן משה והחברה שהוא עומד בראשה האריכה לשלוש שנים את ההסכם עם הרש"פ לאספקת כ-50 אחוז מהדלק והגפ"מ. ההערכה: היתרת החוב של הרש"פ צפויה לגדול משמעותית
מערכת ice | 
מוטי בן משה (צילום אניה בוכמן, Magma Images)
חברת הדלק והאנרגיה 'דור אלון' של מוטי בן משה, הודיעה היום (רביעי) על הארכת התקשרות בהסכם לאספקת דלקים וגז לרשות הפלסטינית מעבר להסכם המקורי עד סוף דצמבר 2022.
הדיווח מגיע בהמשך לדוח התקופתי של החברה לשנת 2021 ובהמשך לדוחות הכספיים של החברה אשר צורפו לדוח התקופתי, בדבר הסכם מיום 17 בדצמבר 2020 עם הרשות הפלסטינית, לאספקת דלקים וגז לרש"פ, בהיקף של כ-50 אחוז מצריכת הדלקים והגפ"מ השנתית של הרש"פ, לתקופה של שנתיים עד ליום 31 בדצמבר 2022, מתכבדת החברה לדווח כי חתמו החברה והרש"פ על תוספת להסכם, במסגרתה הוארכה תקופת ההסכם בשלוש שנים נוספות, עד ליום 31 בדצמבר 2025.
 
להערכת החברה, בעקבות חתימת ההסכם המעודכן, צפוי גידול מהותי ביתרת החוב של הרש"פ, בשל עליה בהיקף המכירות ועלייה במחירי מוצרי הדלקים והגז, וכן צפוי גידול ברווחיות כתוצאה מגידול בהיקף המכירות.
הערכות החברה אודות ההשפעות הצפויות של ההסכם המעודכן, מהוות מידע צופה פני עתיד כהגדרתו בחוק ניירות ערך, אשר אין כל ודאות כי יתממש כולו או חלקו, ועשוי להתממש באופן שונה מהותית, כתוצאה מהתפתחויות שאינן בשליטת החברה בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה