השוק

דוראל, הפניקס ואמפא בפרויקט משותף של אגירת אנרגיה

שלושת החברות יקימו פעילות משותפת להקמה של פעילות אגירת חשמל בנוסף לעמדות טעינה לרכב חשמלי; דוראל משלימה עלייה של 14% מתחילת החודש
ניצן כהן | 
טסלה (צילום pixabay)
דוראל תקים פעילות אגירת אנרגיה והטענה של רכבים חשמליים ביחד עם הפניקס ואמפא. הפעילות המשותפת תכלול ייצור, אגירה והטענה בשל רכבים חשמליים כשפעילות זו תיתחם לעמדות בהן כל הפעולה מתבצעת באותו המקום. כלומר באתר של הצרכן.
דוראל תחזיק במחצית מהון המניות של החברה המשותפת בעוד הפניקס ואמפא יחזיקו ב-25% כל אחת. 
 
השילוב של שלושת החברות האלה למייזם אחד של הטענת רכבים סולאריים הוא מעניין בעיקר הודות לנגישות של הפניקס לכלי הרכב החשמליים. נגישות שנוצרה לאחר שהחברה למבטחת הרשמית בישראל של מותגי הרכב החשמלי טסלה, Geely ו-Aiways.
לדואל יש את הידע והיכולת לפרוש את המערכות האלה ברחבי הארץ. לדוראל יש כיום צבר פרויקטים של כ-15,193 מגה-וואט (DC) מתוכו כ-11,100 מגה-וואט (DC) בארה"ב והשאר בישראל ובאירופה (איטליה, פולין, רומניה ודנמרק).
ההספק הכולל של פרויקטים בהפעלה מסחרית, מוכנות חיבור, הקמה, לקראת הקמה ו/או לאחר זכייה בהליכים תחרותיים או חתימת הסכם למכירת חשמל (PPA), הכוללים הבטחת תעריף ארוכת-טווח, אשר נמצאים בבעלות חברות קבוצת דוראל, יחד עם שותפים עומד על כ-2,928 מגה-וואט (DC).
חלקנה של אמפא בפרויקט הוא ביכולת שלה ליזום, לפתוח ולנהול נכסי נדל"ן מניבים. לאמפא יש כיום נכסים באזורי ביקוש בישראל. לאמפא יש כיום יותר מ- 250 אלף מ"ר של משרדים ושטחי מסחר, 25 אלף מ"ר של מבנים תעשייתיים ולוגיסטיים, 100 אלף מ"ר של שטחי חניה ואחסון ו- 25 אלף מ"ר של מתקני חינוך ומגורי סטודנטים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה