השוק

שטראוס במגעים למזג את SOOM לגן שמואל

נציגים מטעם מילניום פוד טק ושטראוס, מנהלת מגעים עם גן שמואל למיזוג הפעילות של SOOM לתוך גן שמואל; המגעים מתבצעים על דעת (ובהסכמת) שטראוס. מילניום פוד טק משתפת פעולה עם חממת הפוד-טק של שטראוס שפיתחה את מותג soom
ניצן כהן |  2
עופרה שטראוס (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי, תום להט, freepik)
3 שנים לאחר שהשיקה שטראוס את המוצרים האלטרנטיביים תחת המותג SOOM היא ממזגת את הפעילות הזו לתוך גן שמואל. המותג SOOM מרכז תחתיו את פעילות תחליפי החלב של שטראוס שמיוצרים משומשום ומיועדים להתחרות בפעילות של תנובה אלטרנטיב.
נזכיר כי לגן שמואל יש פעילות משמעותית בתחום תחליפי החלב שהוא כשלעצמו שוק שצומח במהירות. הפעילות הזו של גן שמואל מרוכזת תחת חברת בת בשם וי גרדן שמייצרת גבינות, ממרחים ותחליפי בשר על בסיס חלבון האפונה והיא משווקת אותם תחת המותג "משומשו".
 
הפעילות של SOOM פותחה בחממת הפודטק של שטראוס כשמילניום פודטק הייתה אחת המשקיעות בפעילות לצד שטראוס וזאת כדי להיכנס לתחום תחליפי החלב. לאחרונה פתחו במגעים מילניום פודטק ונציגי גן שמואל כדי להגיע למתווה מוסכם למיזוג הפעילות לגן שמואל. ככל הידוע נציגי שטראוס נמצאים בתמונת המגעים לקראת מיזוג.
לשטראוס יש כיום פעילות אלטרנטיבית בתחום משקאות החלב והיא הזכיינית של המותג אלפרו בישראל. שטראוס סבלה השנה מהריקולים בעלית שהעלימו מהמדפים את מוצרי השוקולד הפופולריים של החברה. נכון לעכשיו מוצרי השוקולד של עלית טרם חזרו למדפים אולם שטראוס ממשיכה בפיתוח מוצרים נוספים כמו בתחומים האלטרנטיביים שנחשבים לעתיד שוק המזון.
 
העסקה תתבצע באמצעות חברת הבת של קיבוץ גן שמואל. בשנה שעברה השקיע לאומי פרטנרס 55 מיליון שקל בפעילות האלטרנטיבית של גן שמואל (וי גרדן, זו שתמזג את פעילות SOOM לתוכה) ואף פנתה להקמה של מתקני ייצור ושיווק בסין. ויגרדן מחזיקה בפעילות באוסטרליה והיא מרחיבה את הפעילות באירופה. מיזוג פעילות SOOM לתוך החברה אמורה להרחיב משמעותית את פרוטפוליו המוצרים של החברה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    משו ישראלי
    רמי 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החלטה טובה! צריך לחזק את הייצור הישראלי.
    סגור
  • 1.
    איריס שטראוס
    הציוני 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תשכחי לוודא שהמזון משם יהיה בטוח ממזהמים כל שהם Life time
    סגור