השוק

לקח תמונות אינסטגרם ובנה עסק של 300 מיליון דולר בשנה

מאז 2011, מכרה Casetify של ווסלי נג יותר מ-15 מיליון כיסויים לטלפון, ב-25 חנויות ברחבי אסיה ואוסטרליה
מערכת ice | 
כיסויי טלפון של Casetify (צילום Casetify)
ההשראה הכתה בווסלי נג כשגלל באינסטגרם ב-2011. אנשים שיתפו תמונות מהטלפונים שלהם, אז למה לא לתת להם את היכולת לשים את התמונות האלה על כיסויי הטלפון שלהם?
הרעיון הזה היה המקור של Casetify, מותג האביזרים הטכנולוגיים בהונג קונג שהושק לפני 12 שנים על ידי נג והמייסד השותף רונלד יונג. מאז, Casetify מכרה יותר מ-15 מיליון כיסויים לטלפון, עם 300 מיליון דולר בהכנסות שנה שעברה. 
"אני חושב שאנחנו אחד המותגים הראשונים שנולדו מתוך אינסטגרם, ופשוט צמחנו משם", אמר נג בן ה-42 ל-CNBC.
הפיכת Casetify למותג של מיליוני דולרים פירושה מינוף של משפיעני מדיה חברתית, מושג ותרבות שעוד היה אז בחיתוליו. בהתחלה, נג שלח הודעות לכל מי שראה עם המון עוקבים באינסטגרם, ושאל אם הם רוצים להפוך את התמונות שלהם למארזים מותאמים לטלפון.
"הבנו שאם נביא את האנשים האלה לקנות את המוצרים שלנו, [ו]אם הם יאהבו את זה, סביר להניח שהם ישתפו את זה לעוקבים שלהם", אמר נג.
חלק מהצלחתה הגיע מתזמון: אסטרטגיית המשפיענים של Casetify נפוצה כיום בקרב חברות שמנסות לצמוח ללא הרבה תקציב שיווקי. החברה מצאה את עצמו ללא תחרות מתוך העובדה הפשוטה כי הייתה בין הראשונות לאמץ את האסטרטגייה הזאת.
החשיפה אפשרה ל-Casetify להרחיב את הטווח שלה גם לסלבריטאים. בשנים האחרונות, Casetify הופיעה בפוסטים של אנשים כמו קיילי ג'נר. היא מוכרת עיצובים של דרייק ואוליביה רודריגו, ומקיימת שותפויות עם מותגים גלובליים כמו דיסני, נאס"א וסן לורן.
אפילו עם השמות הגדולים האלה, התחרות של Casetify קשה מתמיד. בשוק מקוון יותר ויותר, יכול להיות קשה להתבלט מבלי לעשות כל הזמן משהו חדש.
זה עוזר להסביר כמה מההחלטות האחרונות של החברה, כמו למשל ההתרחבות מפלטפורמות אחרות חוץ מאינסטגרם. החברה אומרת שהיא תיפרס בכל פלטפורמה חברתית חדשה שבה ניתן למצוא טרנדים, וזו הסיבה שהיא מציעה אוסף של עיצובים שכותרתם "As Seen on Tik-Tok".
Casetify גם הרחיבה את היצע המוצרים שלה - הכולל כעת מגוון אביזרים מעבר למגנים לטלפון. ב-2018, נורדסטרום החלה למכור מוצרי Casetify לפני שהסטארט-אפ פתח חנות קמעונאית משלה בהונג קונג ב-2020.
לחברה יש כעת 25 חנויות, בעיקר ברחבי אסיה ואוסטרליה. גישת המסחר האלקטרוני עובדת עבור לקוחות צעירים, בעלי מדיה חברתית - ונג אומר שההרחבה היא הזדמנות להגיע לקהל רחב יותר, ונותנת לקונים הזדמנות לראות את איכות המוצרים של Casetify מקרוב לפני הקנייה.
המיקום הראשון של Casetify בארה"ב נפתח בשנה שעברה בסנטה קלרה, קליפורניה, והוא מתנסה ב"מעבדות סטייל" בערים מסוימות, כולל פופ-אפ בניו יורק שנפתח בחודש שעבר. במעבדות הסטייל, הקונים יכולים לבנות עיצובים משלהם למוצרים שיכולים להיות מוכנים תוך 30 דקות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה