השוק

תוך 3 חודשים: WalkMe הישראלית יוצאת בסבב פיטורים שני

החברה, שפיתחה טכנולוגיה חכמה להדרכת וניווט משתמשים על גבי מערכות שונות בארגון, תפטר 112 עובדים - כ-10% מכוח האדם הנוכחי שלה
מערכת ice |  2
פיטורים בהייטק (צילום shutterstock)
בפעם השנייה בתוך שלושה חודשים, חברת ווקמי (Walkme) הישראלית יוצאת לסבב פיטורים נוסף. על פי דיווחים, החברה, שפיתחה טכנולוגיה חכמה להדרכת וניווט משתמשים על גבי מערכות שונות בארגון, תפטר 112 עובדים - כ-10% מכוח האדם הנוכחי שלה.
בפוסט בו חשף את הפיטורים, כתב המנכ"ל דן עדיקא באתר האינטרנט: "הדרך לרווחיות וצמיחה ארוכת טווח רצופה בהחלטות קשות שאנחנו צריכים לקבל כדי להבטיח את ההצלחה הקולקטיבית שלנו".

"נקטנו פעולות השבוע כדי ליצור ארגון רזה ויעיל יותר שמשקף בצורה טובה יותר את ציפיות הצמיחה שלנו לטווח הקרוב, ושימצבו אותנו בדרך לרווחיות וצמיחה ארוכת טווח", המשיך המנכ"ל. עדיקא הסביר כי הפיטורים נעשים "כדי לענות על הצרכים העסקיים הנוכחיים שלנו, להכין אותנו לצמיחה העתידית (ככל הנראה בכוונה לכסף שיחסך בהוצאות שכר, וישמש לצרכים אחרים; א"פ), ולספק כמה שיותר ערך ללקוחותינו".
עוד הוסיף עדיקא כי "המשמעות היא שחלק מהעובדים שעזרו לבנות את החברה הזו ולהביא אותה למקום שבו היא נמצאת כיום הולכים לעזוב אותנו. זהו שבוע קשה בהיסטוריה של החברה, וזו אינה החלטה שקיבלתי בקלות. איננו יכולים להתעלם מההשפעות השליליות בכלכלת המקרו עימן אנו והלקוחות שלנו מתמודדים. בנינו את הארגון שלנו בהתבסס על הנחות שונות מאוד מהמציאות הכלכלית הנוכחית שבה אנו ורבים אחרים מוצאים עצמם. אני לוקח אחריות מלאה על ההחלטות שגרמו לנו כעת לבצע פעולות קשות מחד, אך שמאידך עומדת מאחוריהן מחשבה רבה על כך שהן נחוצות לשם הצלחתנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברה לייצור טייטלים ללקקנים. התקדמת בווקמי? אתה לקקן
    פעם הייתי 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מטייחים הטרדות מיניות. אמן תתרסקו
    סגור
  • ממש כך ומוכח (ל"ת)
    אני 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור