השוק

ערד טקסטיל מתרחבת: זו העיר שתזכה בסניף חדש של הרשת

סמנכ"ל מכירות וריטייל ב"ערד טקסטיל", ליאור כהן: "אנחנו שמחים על פתיחת החנות השנייה שלנו באילת, שמגיעה בעקבות ההצלחה של חנות הבכורה שלנו בעיר בזמן קצר"
מערכת ice | 
ערד טקסטיל (צילום הלד חדרה)
בימים אלו משיקה ערד טקסטיל סניף נוסף באילת, שממוקם באזור התעשייה ומשתרע על פני שטח של 100 מ"ר. בחנות החדשה ניתן למצוא את מוצרי הטקסטיל של ערד טקסטיל לבית, לחדר הרחצה, לחדר השינה וגם לסלון, ביניהם מגבות, מצעים, חלוקים, פריטים למטבח, הלבשת פנאי, שטיחים ושטיחונים ועוד. לרגל ההשקה, יוצאת ערד טקסטיל במבצע עד 60% הנחה על כל הפריטים בחנות.
כזכור, לפני קצת פחות מחודש השיקה ערד טקסטיל את חנות הבכורה של החברה בעיר הדרומית ביותר וכעת, לאור ההצלחה המסתמנת, ממשיכה ערד במגמת ההתרחבות. עוד מציינים בערד טקסטיל, כי במסגרת ההתרחבות, תיפתח בקרוב גם מחלקת נופש ייעודית לצימרים ובתי AIR BNB.
 
סמנכ"ל מכירות וריטייל ב"ערד טקסטיל", ליאור כהן: "אנחנו שמחים על פתיחת החנות השנייה שלנו באילת, שמגיעה בעקבות ההצלחה של חנות הבכורה שלנו בעיר בזמן קצר. הסניף החדש ממוקם באזור מרכזי ונגיש ואני מזמין את כל תושבי אילת ליהנות מהמבחר העצום של פריטי טקסטיל לבית באיכות גבוהה ובמחיר שווה לכל כיס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה