השוק

יאיר לפיד קורא להסתדרות להשבית את המשק

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד מגביר לחץ על הממשלה ומעודד את ההסתדרות להשבית את המשק הישראלי: "ההסתדרות צריכה לשבות, דיברנו על זה גם בסיבובים הקודמים". את הדברים אמר לפיד ערב העברת החוק של "צמצום עילת הסבירות" שצפוי לעבור השבוע בקריאה ראשונה ונוכח כוונת ראשי המחאה נגד הרפורמה להחריפה
דוד זולדן |  5
בנימין נתניהו, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, Alex Kolomoisky/POOL)
יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד מאתגר את הממשלה וקורא לראשי ההסתדרות להשבית שוב את המשק. לפיד: "ההסתדרות צריכה לשבות, דיברנו על זה גם בסיבובים הקודמים". את הדברים אמר לפיד ערב העברת החוק של "צמצום עילת הסבירות" שצפוי לעבור השבוע בקריאה ראשונה ונוכח כוונת ראשי המחאה נגד הרפורמה להחריפה.
בריאיון לאפי טריגר בגל"צ הבהיר לפיד: "אני קורא להסתדרות להשבית את המשק אם עילת הסבירות תעבור. במדינה לא דמוקרטית עם שלטון כזה, תהיה התנכלות לזכויות עובדים. במיוחד כשיש לך שר אוצר שחושב שההסתדרות לא צריכה להיות קיימת יותר. דיברנו על זה גם בסיבובים הקודמים ההסתדרות צריכה להיות חלק מזה".
 
לפיד תקף בלהט: "כל מה שמעניין את הממשלה זה הטירוף של לוין ורוטמן, במקום החיים האמתיים והבעיות האמתיות של האנשים".
ובתוך כך גם הלחץ מימין גובר. שרי עוצמה יהודית והציונות הדתית וגם בכירים בליכוד מביעים תרעומת על ראש הממשלה נתניהו נוכח המחוות לרשות הפלסטינית בעיצומו של גל טרור וצפויים להתנגד. בדיון שייערך היום בקבינט יתבקשו השרים לאשר הקלות מצד מערכת הביטחון לרשות הפלסטינית. בן גביר: "אבסורד שגוף שמעודד טרור יזכה לסל צ'ופרים מהממשלה"
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    איפה הוא חי?
    שייקה 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היום נחתם הסכם בין שר האוצר וההסתדרות. שישבית את המשק? כי לפיד מתרחק מהאפשרות להיבחר לראש ממשלה בתקופה הקרובה וגם הרחוקה לטובת כולנו ומדינת ישראל.
    סגור
  • 4.
    לפיד קורא להסתדרות להשבית את המשק
    אזרחית 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מעולה תשביתו הפסד של בעלי החנויות אפשר לעשות קניות באינטרנט ולחגוג עם כמה יימי חופשה .החוק חייב לעבור הרסתם את המדינה. מי צריך את ההסתדרות גוף מיותר ופולטי.
    סגור
  • 3.
    jjj
    jj 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    jjjjjjjj
    סגור
  • 2.
    אנרכיסט בזוי ועלוב ! (ל"ת)
    אסף 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    לשלוח לכלא את כל המורדים השמאלנים במדינה (ל"ת)
    מדינת חלם 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור