השוק

צוות 3 ומוקד שחף מתמזגות: "גאים להרחיב את השירות"

חברת האבטחה "צוות 3" מודיעה כי "מוקד שחף", מיקוד הסיור והמיגון מאזור חיפה והקריות, מתמזג עימה. כעת עם המיזוג החברה החדשה תמשיך לספק מענה לאלפי מנויים, בהם מוסדות ציבור וחינוך ברשויות המקומיות בחיפה, הקריות, עכו ונשר וכן ללקוחות פרטיים
מערכת ice | 
ניר גלבוע (צילום צוות 3)
חברת האבטחה "צוות 3" מודיעה היום כי "מוקד שחף", מיקוד הסיור והמיגון מאזור חיפה והקריות, מתמזג עימה. צוות 3 הוקמה לפני 32 שנה על ידי מנכ"ל החברה ניר גלבוע, ומוקד שחף פועל באזור הצפון לא פחות משלושים שנה.
לפני המיזוג, מספר חברות נוספות בענף התמודדו על רכישת מוקד שחף, וכעת עם המיזוג החברה החדשה תמשיך לספק מענה לאלפי מנויים, בהם מוסדות ציבור וחינוך ברשויות המקומיות בחיפה, הקריות, עכו ונשר וכן ללקוחות פרטיים.
 
ניר גלבוע, מנכ"ל ובעלים של קבוצת צוות 3, אמר השבוע: "מיזוג 'מוקד שחף' לתוך קבוצת צוות 3 הינו מכפיל כוח משמעותי ללקוחות הציבוריים והפרטיים באזור הצפון. אנו גאים להרחיב את השירות המגוון והמקצועי שלנו עבור חברות ומוסדות נוספים במשק. המנויים באזור הצפון מחוברים למוקד המבצעי הגדול של צוות 3, שנותן מענה מאויש 24/7 ומפעיל את ניידות הסיור המקומי. המיזוג הוא אבן דרך נוסף בהתפתחותה המקצועית של הקבוצה, אשר צועדת כבר 32 שנה הודות להון האנושי שמרכיב אותה לצד שילוב אלמנטים טכנולוגיים מתקדמים בתחום האבטחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה