השוק

ב-4.5 מיליון דולר: ג'נסל בעסקה עם חברת החשמל של מקסיקו

במסגרת ההסכם, לחברת החשמל המקסיקנית (CFE) יש אופציה להכפלת היקף ההזמנה בכ-4.5 מיליון דולר נוספים. העסקה שכוללת עשרות מערכות חשמל ירוק של ג'נסל, מצטרפת להזמנות קודמות שביצעה CFE בשנים האחרונות וכללו 74 מערכות
מערכת ice | 
רמי רשף מנכל גנסל (צילום אדריאן דסטה)
חברת ג'נסל (GenCell), שמפתחת טכנולוגיה להפקת חשמל ממימן ללא פליטות פחמניות, מדווחת היום (ראשון) על שלב נוסף במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי מול חברת החשמל הפדרלית של מקסיקו (CFE).
ג'נסל מעדכנת על הזמנה חוזרת המיועדת ל-CFE על סך כ-4.5 מיליון דולר, לרכישה ואספקה של עשרות מערכות נוספות ושירותי החברה. בג'נסל מציינים כי בכוונת החברה לספק את כלל המערכות לשותף המקומי עד סוף שנת 2023 והתמורה צפויה להתקבל בחברה במספר תשלומים עד לתום החציון הראשון לשנת 2024 בכפוף לכך שהשותף המקומי יקבל תמורה מ- CFE על פי תנאי המכרז.
 
העסקה מגיעה לאחר אספקה מוצלחת ותפעול משביע רצון של 74 מערכות החברה במהלך השנתיים האחרונות. המערכות הנרכשות ישמשו אף הן כמערכות שיגבו את מערך תחנות ההשנאה של CFE כמו-כן המכרז מעניק ל-CFE את הזכות להגדיל את מספר היחידות בהזמנה עד פי שניים מהכמות הנוכחית במהלך שישה החודשים הראשונים לשנת 2024.
העסקה נחתמה לאחר שחברת החשמל של מקסיקו ערכה מכרז נוסף לרכישת מערכות נוספות לגיבוי אנרגטי ובחרה בשותף המקומי של ג'נסל במקסיקו כזוכה שלה. לאור זאת, ג'נסל תספק את המערכות ושרותי תמיכה לשותף המקומי לאורך תקופת האחריות שנקבעה במכרז הנוסף, וההתקנה והתחזוקה יבוצעו על ידי השותף המקומי של החברה במקסיקו.
בראייתה של החברה, הזכייה במכרז הנוסף מהווה אינדיקציה לשביעות הרצון של CFE ממערכות החברה שסופקו בהצלחה במסגרת המכרז הקודם של CFE, ולהערכתה עסקה זו עשויה לתרום למיצוב החברה בשוקי היעד שלה, ועשויה לסייע לה להרחיב את פעילותה העסקית עם לקוחות חדשים בשוק חברות החשמל בהתאם ליעדים והאסטרטגיה העסקית של החברה.

פיתוחי ג'נסל (צילום: יח"צ)
רמי רשף, מנכ"ל ומייסד ג'נסל: "הזמנת ההמשך שקיבלנו מהשותף המקומי עבור חברת החשמל הפדרלית של מקסיקו מהווה הבעת אמון חשובה בג'נסל ובמערכות הגיבוי האנרגטיות והירוקות שפיתחנו, המבטיחות זרימה רציפה של חשמל לתחנות ההשנאה ומערכות התקשורת של CFE. במהלך השנתיים האחרונות, המערכות של ג'נסל נפרסו בתחנות השנאה רבות ברחבי מקסיקו, ומספקות ביצועים ותוצאות יוצאות דופן. הטמעה זו של מערכות ג'נסל בפריסה רחבה, מספקת הוכחה מוכחת ליכולתנו לספק פתרונות אנרגיה שהינם עמידים למשך זמן, וכן ללא פליטות מזהמות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה