רכילות עסקית

עדי הימלבלוי ובן זיני לא מסתתרים: זה מה שהחליטו לעשות יחד

?השניים בחרו לדגמן את זוגיותם הטרייה במקום האולטימטיבי לראיית והיראה סלבריטאית - מסעדת "אצל עובד בכפר" באור יהודה, שזוכה למעמד של בית ספר לזוגות
מערכת ice בידור | 
עדי הימלבלוי, בן זיני (צילום אינסטגרם/ benzini10 ,adihimelbloy)
עדי הימלבלוי ובן זיני הם אחד מהזוגות המסקרנים ביותר בביצה המקומית כיום. לאחר שהכריזו באופן זוגי על זוגיות, עלו שמועות על פרידה וריב גדול שפרץ בין השניים, אך הזוג הנוצץ שם הכל מאחוריו וממשיך לתחזק זוגיות, וכעת הם נתפסים מבלים ביחד באחת המסעדות המוכרות בישראל בלי להסתתר יותר.
השניים בחרו לדגמן את זוגיותם הטרייה במקום האולטימטיבי לראיית והיראה סלבריטאית - מסעדת "אצל עובד בכפר" באור יהודה, שזוכה למעמד של בית ספר לזוגות מהשורה הראשונה. על פי 'פוריל' של ערן סויסה הבחירה לא הייתה מקרית: כאן, בין השולחנות המהודרים והאווירה האינטימית, הם יכלו להציג בפני הקהל והתקשורת את הכימיה החדשה ביניהם תחת זרקורים מבוקרים..

לפי התיעוד בעוד הימלבלוי נשארה נאמנה לטבעה הספונטני וחושפת משהו בטלפון האישי שלה בתנוחה רגועה ובלתי מאולצת, זיני בחר להתמקד בפן הפרפורמטיבי של הערב - חיוכים מקצועיים וחמים לעבר המצלמות ולחיצות ידיים עם הסועדים האחרים.
רק לאחרונה כזכור פורסם ב"מאקו", כי בני הזוג הפכו לסחורה חמה מאוד בשוק של מותגי הענק בשראל, ונראה כי הם ממש לא ממהרים לקטוף קמפיינים זוגיות.  על פי הפרסום, עדי הימלבלוי ובן זיני קיבלו לאחרונה כמה וכמה הצעות ענק להוביל קמפיינים של מספר מותגים בישראל, אך סירבו בנימוס. זה הגיע למצב שהחברות מוכנות לפתוח את הכיס בגדול.
על פי גורמים בתעשיית הפרסום, הם דורשים לא מפחות ממיליון שקל לקמפיין. לשם השוואה, לפני שהחלו בזוגיות, השניים דרשו בין 200 ל-300 אלף שקל לקמפיין יחיד. עוד נודע כי בני הזוג הנוצצים נמצאים במשא ומתן עם חברת אופנה מובילה בשוק הישראלי, כמו גם עם מותג ענק נוסף.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה