רכילות עסקית

בעלי רשת גולברי הכניסו ספר תורה למרות מטחי הטילים

אירוע הכנסת ספר התורה לזכר אמם של בני האחים לבית גולברי נקטע בעקבות האזעקות וירי הטילים לעבר גוש דן. הגיעו לכבד: אהוד אולמרט, ראש עיריית הרצליה, והקולגות חזי בצלאל ומנכ"ל קניוני עופר משה רוזנבלום ועוד אנשי עסקים 
מערכת ice | 
משפחת גולברי (צילום אסף לב)
בעלי רשת גולברי וסקארה, האחים דוד, משה ויעקב גולברי, לא וויתרו על הכנסת ספר התורה לזכר אמם שנפטרה, גם כשמטחי הטילים נורו לעבר גוש דן.
באירוע שנערך אתמול (שלישי) בבית הכנסת היכל מרדכי שבהרצליה, הכניסו האחים למשפחת גולברי ספר תורה לזכר אמם רבקה גולברי ז"ל, שנפטרה לפני כשנה בהיותה בת 93, בנוכחות הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו. האירוע כלל תהלוכת ספר תורה בשירה וריקודים, הכנסת ספר תורה בבית הכנסת ולבסוף סעודת מצווה חגיגית באולם "ירושלים" בבית הכנסת.
משה גולברי פתח את האירוע ואמר: "אנו עומלים על הכנת ספר התורה כשנה לעילוי נשמת אמנו היקרה אשר ליוותה אותנו בעשרות השנים האחרונות גם ברמה האישית וגם ברמה העסקית, תמיד הייתה מעורבת, התעייצנו אתה על כל מהלך ודבר. אנו מתרגשים ממעמד  זה ומברכים את עם ישראל בשקט, שלווה ובריאות".
לאירוע הכנסת ספר התורה הוזמנו אנשי עסקים, בכירי המשק ורבנים שזכו לחתום יחד עם בני המשפחה את האות בספר התורה שהוקדש לבית הכנסת בהרצליה. ביניהם גם ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, שר הדתות יעקב אביטן וראש עיריית הרצליה משה פדלון.
הקולגות במשק גם הגיעו לכבד את הכנסת ספר התורה, ביניהם: בעלי רשת אקספון חזי בצלאל, מנכ"ל קניוני עופר של קבוצת מליסרון משה רוזנבלום ואיש העסקים יואב פפושדו, פרדי אינסאז מבעלי רשת סקופ, אבי שומר מבעלי צומת ספרים, רונן שמיר מאלפא קוסמטיקס, ברוך ריינר מבעלי תמנון, פאר חביב מבעלי פאר פארם, דובי עמיתי,  הקבלנים  צפריר וזוהר שרבט.
גם הפרזנטורית החדשה של רשת סקארה, אנה זק, נצפתה באירוע יחד עם בן זוגה רועי סנדלר, כמו גם שחקן הכדורגל לשעבר איציק זוהר. 

חזי בצלאל ומשה גולבר. צילום: אסף לב

אנה זק ומשה גולברי. צילום: אסף לב

אהוד אולמרט ויעקב גולברי. צילום: אסף לב
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה