רכילות עסקית

מה חגגו ראשי חברת דיפלומט עם השף אבי ביטון?

מהפכת הבשר המתורבת הגיעה גם לאירוע השקה של החברה עם המוצרים החדשים של Beyond meat בישראל באירוע ססגוני עם עשרות מוזמנים. השף המוכר ניצח על המטעמים, סמנכ"ל הפיתוח העסקי בטוח: "העולם יצרוך בעתיד יותר ויותר מוצרים מהצומח על חשבון החי"

כפיר אדר | 
ראשי דיפלומט ואבי ביטון (צילום גלי איתן)
בכירי חברת דיפלומט, חברת ההפצה והמכירה מהבולטות של מזון בישראל, השיקו השבוע יחד עם השף אבי ביטון את המוצרים החדשים של Beyond meat בישראל באירוע ססגוני עם עשרות מוזמנים.
באירוע נחשפו נתונים מעניינים בנושא צריכת תחליפי בשר בישראל כשבמוקד: חצי מיליון ישראלים אוכלים תחליפי בשר לפחות פעמיים בשבוע, נתון מעודד שהולך שעולה ככל שהמודעות לנושאים אקולוגיים וירוקים עולה בעולם כולו וגם כאן בישראל.
מוטי כהן, סמנכ"ל פיתוח עסקי של דיפלומט, אמר באירוע: "לפני כשלוש שנים החלה דיפלומט ליזום ולהקים את Diplomat Plant Based לאחר שזיהינו את מגמת הבריאות וה-WELL BEING   ההולכת ומתעצמת בתעשיית המזון ובפריצת תעשיות הפוד טק".
עוד הסביר: "הבנו שהעולם הולך לכיוון הזה ויצרוך בעתיד יותר ויותר מוצרים מהצומח על חשבון החי, חלקם באופן גורף (טבעונים ו/או צמחונים) אך רובם מפחיתנים המעוניינים להפחית את כמויות הבשר ולהתגמש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה