רכילות עסקית

התאחדות קבלני השיפוצים חגגה 20 שנה להיווסדה

התאחדות קבלני השיפוצים חגגה בכנס חגיגי במיוחד 20 שנה להיווסדה. כל האורחים שהגיעו עשו את דרכם למלון דניאל בים המלח יחד עם יותר מאלף קבלנים רשומים. אלה האורחים שהגיעו להרים
מערכת ice | 
ערן סיב וזאב אלקין (צילום התאחדות קבלני השיפוצים)
בכנס לציון 20 שנה להקמת התאחדות קבלני השיפוצים שנערך בסופ"ש האחרון, בהובלתו של ערן סיב, יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים במלון דניאל ים המלח התארחו שורת בכירים ממשלת ישראל, אנשי ספורט ותרבות בסוף שבוע שלם בו נכחו למעלה מ-1000 קבלנים רשומים.
הכנס היה חגיגי במיוחד ונמשך לאורך כל הסופ"ש האחרון, בשנתיים האחרונות ההתאחדות החליטה לבטל את הכנס בגלל התפרצות נגיף הקורונה והשנה הוחלט לחגוג את האירוע בהפקה גדולה בסימן 20 שנה להיווסדה של התאחדות קבלני השיפוצים.
בין האורחים בכנס סגן ראש הממשלה ושר המשפטים, גדעון סער; שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין; רשם הקבלנים, עו"ד אילן אליהו; מנכ"לית התאחדות קבלני השיפוצים, עו"ד נטלי שמעון ויינשטיין.
האורחים נהנו משלל הרצות והופעות - הפרויקט של רביבו, הרצאה של מאמן העבר פיני גרשון,הרצאה של מיס עולים לשעבר לינור אברג'יל, הופעה של אמן החושים נמרוד הראל, הזמר רובי לוי ועוד רבים ומתחום הנדלן, הבנייה והשיפוצים בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה