רכילות עסקית

מנכ"ל רשת 'מחסני השוק' במסר חד: "אנשים מעדיפים מותגים"

שלום נעמן מדגיש מדוע הצרכן שוגה בדרכו: "בכל מדף ליד כל מוצר יקר יש אחד שעולה 30% פחות. למה אתה לא קונה אותו? רוב מחיר הסל לצרכן תלוי בהחלטות שלו עצמו"
מערכת ice |  3
סניף מחסני השוק (צילום b-smart)
יוקר המחייה ממשיך להיות הנושא הבוער של היום, גם לאחר שמרבית החברות הגדולות במשק החליטו להתקפל ולחזור בהן מהעלאת המחירים המשעותית שתוכננה. בעלים נוספים של רשתות מזון ממשיכים להדגיש כי דווקא הצרכן הוא זה שיקבע את סדר היום.
מנכ"ל "מחסני השוק" שלום נעמן בריאיון לנוביקסון ברשת ב': "בכל מדף ליד כל מוצר יקר יש אחד שעולה 30% פחות. למה אתה לא קונה אותו? זה האופי של אנשים להעדיף מותגים, אבל ההחלטה שלהם. רוב מחיר הסל לצרכן תלוי בהחלטות שלו עצמו".
 
‏החברות הקטנות מתקשות להשיג שטח על מדפי הסופר? מנכ"ל מחסני השוק שלום נעמן: "איפה אתה חושב שאני מרוויח יותר, מול ספק קטן או מול ספק גדול? אשמח אם הצרכן יקנה מספק קטן. הוא יותר גמיש, נוח ורווחי. מה שקובע מה אני עושה זה כוח הקנייה של הצרכן".
כזכור, אמש אמר רמי לוי לשרון גל בגלי ישראל אמר לוי: הכח הוא בידיים של הצרכן, הוא יכול לעשות מחאה על המדף, לא צריך בחוץ. פסטה של אחת החברות יקרה? אז אל תקנה אותה. אם אקנומיקה של אחת החברות יקרה - יש חברה אחרת בחצי מחיר. אם הצרכן ירכוש בפחות - אני מבטיח לכם שאפשר לעשות סל עם 20% פחות…".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בעלי הרשתות שחכו מי עשה אותם גדולים
    אחד שמכיר 02/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני שנים היו כאן 3 רשתות ששלטו בשוק. קואופ שופרסל ולאב מרקט הספקים הגדולים עזרו לרשתות הקטנות כמו רמי לוי יתחננוף ביתן וכאלה להיות גדולים כדי לא ליפול בידים של הרשתות ועכשיו הגלגל התהפך.. הגולם קם על יוצרו ובועט
    סגור
  • 2.
    ידע כללי
    עומרי כאיד אחמד 02/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וגם רופאי השיניים מאזור אום אל פחם איפה עובדים בדיוק באיזו אזורים במדינה ,ומה סוג השיניים שמתעסקים בהם ומאיפה הם מייבאים אותם ,זה שייך לביטוחים ומיסים לשלוח לכל מרפאות השיניים
    סגור
  • 1.
    עדיף להתלונן על אחרים
    אלעס 02/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה םחות מסתכלים על החזירו. שלך
    סגור