כסף וצרכנות

הסופרמרקטים בטירוף: אלו המותגים שהמחירים שלהם יקפצו

גם החברות דיפלומט ושטראוס מצטרפות לגל העלאות המחירים, כאשר מוצרים כמו טונה סטארקיסט, קורנפלקס של קלוגס, עוגיות לוטוס ופרינגלס יטפסו משמעותית במחירים. המוצרים שיתייקרו: מרגרינה, בצקים שונים ושמרים בשיעור של 3-17%. מתי תכנס ההתייקרות לתוקף?
מערכת ice |  4
עליית מחירים (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
חשבתם שגל ההתייקרויות ייעצר? טעיתם ובגדול. אחרי אסם, שסטוביץ' ועוד גם יבואנית המזון "דיפלומט" הודיעה לרשתות השיווק והקמעונאות על כך שהיא מעלה מחירים. על פי הפרסום של מעיין פרתי ב-N12, מאות מוצרי מזון יושפעו מההתייקרות, שתכנס לתוקף כבר ב-1 במרץ. 
צוין כי היבואנית שלחה לרשתות את הבקשה להתייקרות עבור מאות מוצרים חלקם בסיסיים, שמחירם יעלה בשיעור של 4% עד 14% לכל היותר. בין המוצרים שעתידים להתייקר ניתן למצוא טונה בשימורים, קטשופ ואפילו קורנפלקס.
 
איך זה ייראה על המדף? "טונה סטראקיסט תעלה ב-4.4%, בעוד קטשופ היינץ ב-4.5%, דגני בוקר "קלוגס" ב-6% - זהה להתייקרות של עוגיות "לוטוס" הפופלאריות. מחיר חבילת צ'יפס מסוג פרינגלס יעלה ב-7% ומחיר של רומו פסטה יעלה בלא פחות מ-14% שזו ההתייקרות הגבוהה ביותר מבין המוצרים".
"דיפלומט היא היבואנית גם של מוצרי הצריכה של "פרוקטור & גמבל" - שכוללים גם את אולוויז, טמפקס, פיירי ודורסל. בשוק הקמעונאות לא ציפו לעליית המחירים מאחר ודיפלומט הודיעו שלא יעלו את המחירים לאחר שהמנכ"ל ובעל השליטה נעם וימן נחקר לאחרונה באזהרה ברשות התחרות".
במקביל, נודע כי גם חברת שטראוס מתכננת להעלות משמעותית את המחירים, כאשר צפויה התייקרות של עד 17%. המוצרים שיתייקרו: מרגרינה, בצקים שונים ושמרים בשיעור של 3% ועד 17%.
תגובת דיפלומט טרם התקבלה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יש יבוא מקביל לרוב המוצרים, לא לקנות מהיבואן "הרשמי הגנ (ל"ת)
    יובל 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    תקנו בחו"ל בשליש מחיר
    מיקי 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אל תקנו בארץ,תקנו באתרים בחו"ל. אני קונה שם מ2012,ולא קונה פה.
    סגור
  • 1.
    מתי כבר תקום כאן מחאה חברתית שתזעזע את המדינה
    יוני 01/2022/25
    הגב לתגובה זו
    9 0
    ככה זה במדינה, אם לא תצעק ישחטו אותך בכסף.
    סגור
  • מחאה
    Asas 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני זוכר כשעילו את הקוט'ג הייתה מחאה בזכות אותה מחאה נבחרו כמה חברי כנסת, שלו עשו כולם,היום כשהמחירים משתוללים אנחנו הצרכנים צרכים להפסיק לקנות מוצרים של אותם חברות אסם,תלמה, בית השיטה,כולל משקאות מוגזים,רק בצורה הזאת אנחנו הצרכים נגרום לאותם חברות לתעשר רק מחאה צרכנים.
    סגור