רכילות עסקית

דוראל ויקב טפרברג חתמו על הסכם הספקת חשמל

החברות חתמו על הסכם הספקת חשמל ירוק. כמו כן, הצדדים בוחנים אפשרויות לשיתופי פעולה נוספים בתחומי האנרגיה המתחדשת ובכלל
מערכת ice | 
הסכם חתום (צילום unsplash)
חברת דוראל ויקב טפרברג חתמו על הסכם להספקת חשמל ירוק. לפי ההסכם, דוראל, מספק החשמל הירוק, תספק ליקב חשמל בהיקף של מיליוני קוטש"ים בשנה. ההסכם יכנס לתוקפו באחד בספטמבר וימשך ארבע שנים. כמו כן, הצדדים בוחנים אפשרויות לשיתופי פעולה נוספים בתחומי האנרגיה המתחדשת ובכלל.
 
בתחילת השנה, דוראל קיבלה רישיון להספקת חשמל מרשות החשמל והחלה למכור חשמל בשוק הסיטונאי והפרטי במסגרת הרפורמה במשק החשמל. בכפוף לקבלת החלטה וקביעת אסדרה בנושא, תוכל דוראל, לראשונה, להציע ישירות לצרכנים חבילות המבוססות על חשמל המיוצר מאנרגיות מתחדשות, דבר אשר יאפשר לצרכנים לקחת חלק פעיל במעבר מדלקים מזהמים לאנרגיות מתחדשות. עם פתיחת שוק החשמל לתחרות, חברות רבות מבקשות לעבור לשימוש בחשמל ירוק וממהרות להבטיח לעצמן את ההספק הדרוש להן, טרם ייגמר ההיצע לשנים הקרובות.
 
מוטי טפרברג, מנכ"ל ובעלים יקב טפרברג: "אנו גאים בשיתוף הפעולה שלנו עם חברת דוראל, במסגרתו אנו משתמשים בחשמל ירוק שאינו מזהם את הסביבה. יש לציין כי הסכם זה הוא עוד אבן דרך בהתנהלות היקב המשלבת פעילות כלכלית עם עשייה חדשנית השומרת על הסביבה והכל  מתוך אחריות חברתית".
 
יקי נוימן, מנכ"ל דוראל: "אנו גאים בשותפות החדשה שלנו עם יקב טפרברג שבחרו בדוראל, מספק החשמל הירוק, לאספקת חשמל עבורם. שיתוף פעולה זה הוא מהלך טבעי על רקע רפורמת החשמל בישראל שתאפשר לעסקים ולקוחות פרטיים לעבור לשימוש באנרגיות מתחדשות, והיותה של דוראל שחקן מוביל ודומיננטי בשוק האנרגיה המתחדשת בישראל. נמשיך לפעול למימוש האסטרטגיה לצד איתור הזדמנויות צמיחה חדשות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה