רכילות עסקית

לראשונה: מיזם בין חברה ישראלית לחברה ממרוקו להקמת מפעל משותף

חברת גניגר חתמה על הסכם להקמת מיזם משותף עם חברה במרוקו להקמת מפעל ייצור ליריעות לחממות וכיסויי קרקע בקזבלנקה
מערכת ice | 
אלסקר נפטו (צילום יחצ)
חברת גניגר, מובילה עולמית בתחום יריעות פלסטיק לחממות ויריעות הנדסיות לתחומי האנרגיה המתחדשת, דיווחה היום כי חתמה על הסכם להקמת מיזם משותף עם חברה במרוקו להקמת מפעל ייצור ליריעות לחממות וכיסויי קרקע בקזבלנקה. עלות הקמת המפעל מוערכת בכ-10 מיליון דולר, ומימון ההקמה יתחלק באופן שווה בין גניגר לחברה המרוקנית, באמצעות הזרמת הון מהבעלים וכן מימון בנקאי מקומי במרוקו.
החברה עמה יוקם המיזם המשותף היא אחת מהחברות המובילות במרוקו בתחום ההפצה של תשומות חקלאיות, והיא פעילה גם במספר מדינות שכנות. היקף המכירות הצפוי של המיזם בהגעתו לכושר יצור מלא מוערך בכ-15 מיליון דולר ובשלב המעבר עד לסיום הקמת המפעל תספק גניגר מוצרים מישראל אשר יופצו במרוקו. גניגר משווקת היום את מוצריה במדינות מרכז אפריקה, ובאמצעות מיזם זה היא צפויה להרחיב באופן משמעותי את פעילותה ביבשת.
 
בחודש הקודם, התקיימה ועידת מרוקו-ישראל "בין מזרח תיכון לאפריקה: הזדמנויות עסקיות חדשות במרוקו". שרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי הודיעה על צעד נוסף ומשמעותי בהתחממות היחסים בין שתי המדינות, פתיחת נספחות כלכלית במרוקו בשנת 2023. שגריר מרוקו בישראל, עבד אל-רחים ביוד: "הסכמי הסחר החופשי של מרוקו מאפשרים לחברות ישראליות שיתבססו במרוקו גישה ל-2.5 מיליארד צרכנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה